انواع دوربین مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت مقالات دنیای مدار بسته

برای اینکه با انواع مختلف دوربین های مداربسته آشنا شوید میتوانید با کارشناساندنیای مداربستهتماس حاصل فرمایید. دیگر تغییر دوربین های تحت شبکه، حذف دستگاه DVR و جایگزینی آن با NVR است که نمونه پیشرفته تر DVR محسوب می شود و امکانات بیشتری با خود به همراه دارد. در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شوند؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف خرید دوربین مدار بسته است.

دوربین مداربسته تحت شبکه کیوب TVT C12 سایز کوچک

این مرکز آماده خدمت رسانی در زمینه انواع دوربین مدار بسته در انواع ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و . نصاب دوربین مدار بسته در امدادکاران، از تخصص و مهارت بالایی برخوردار بوده و در کوتاه ترین زمان ممکن دوربین مدار بسته را برای شما عزیزان نصب و تنظیمات لازم را بر روی آن اعمال خواهد کرد. بنابراین این انتخاب ایده آل برای کسانی است که نیاز به ضبط بسیار مطمئن در تاریکی کامل دارند. فروشگاه اینترنتی پاساک یکی از بزرگترین وارد کنندگان و فروشندگان تجهیزات سیستم نظارت تصویری و دوربین مداربسته، به دو صورت فروش به مشتریان و فروش به همکاران به ارائه خدمات در سراسر کشور می پردازد.

سیگنال این دوربین ها به شدت به شرایط محیطی و نویزهای الکترومغناطیسی حساس است. در واقع در صورتی که موانع موجود در راه زیاد باشند یا شرایط جوی مرطوبی در محل وجود داشته باشد سیگنال دوربین به شدت افت خواهد کرد. آچاره این امکان را به شما می‌دهد تا هر خدمتی که مورد نیازتان است، از طریق وبسایت و اپلیکیشن به سهولت و در هر ساعتی از شبانه روز درخواست کنید. EIS یا لرزش گیر تصویر الکترونیکی کمک می کند تا لرزش در تصاویر ضبط شده به حداقل ممکن برسد.

یکی از شرکت های تولید کننده ی سنسور دوربین مداربسته شرکت هایک ویژن است که اقدام به تولید سنسور اختصاصی خود نموده است. کدینگ خروجی این سنسور فقط اریا سی سی تی وی توسط دستگاه های ضبط کننده ی شرکت هایک ویژن قابل دریافت است. از این نوع دوربین در مکان‌های حساس نظیر بانک‌ها و ادارات دولتی استفاده می‌شود.

مهمترین ویژگی این دوربین ها شکل یک پارچه و پوشش ۳۶۰ درجه ای است و از این لحاظ سارقان قابلیت تشخیص دید اصلی دوربین را نخواهند داشت. این تکنولوژی قابل استفاده در انواع دوربین آنالوگ و تحت شبکه می باشد. این نوع از دوربین مدار بسته در تکنولوژی های متفاوت HDTVI، HDCVI، AHD در بازار وجود دارند. انواع دوربین مدار بسته امروزه در مدل ها و کاربردهای مختلفی تولید می شوند و می توان بسته به نوع کاربرد آنها و نیاز خود از آنها استفاده کرد. در صورتی که قصد دارید با دوربین های مدار بسته و انواع آن آشنا شوید با ما در این مقاله همراه شوید. تکنولوژی HD-CVI مخفف عبارت High Definition Composite Video InterfaceLD است که از نظر سیگنال رمز گذاری و دریافت مشابه دوربین AHD می باشد.

انواع تجهیزات سیستم دوربین مداربسته

همچنین، دوربین های نظارتی دارای کیفیت 4K، تصاویر را با وضوح و کیفیت 2160×3840 مگاپیکسل به تصویر می کشند. دوربین مدار بسته لنز fix یا ثابت، از فاصله کانونی ثابتی برخوردار هستند. به همین جهت، امکان تغییر زاویه دید دوربین دارای لنز ثابت پس از نصب وجود ندارد. ارسال تصاویر در دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP، تحت پروتکل های شبکه و به صورت دیجیتال صورت می گیرد.

انواع دوربین مداربسته صنعتی یا box type

دوربین‌های مداربسته Bullet نام خود را از شکل گلوله مانند استوانه‌ای بلند خود گرفته‌اند و یکی از رایج ‎ترین انواع دوربین‌های مدار بسته موجود در بازار هستند. آنها برای استفاده در فضای باز ایده آل می‌باشند و به همین دلیل ساخته شده‌اند تا در برابر دماهای شدید، آب و خاک مقاومت کنند. در نصب دوربین های مداربسته HD نیز همانند دوربین های مدار بسته آنالوگ از کابل کواکسیال استفاده می‌شود، ولی کیفیت این نوع دوربین‌ها بالاتر است و تصاویر با رولوشن بالاتری ارائه می‌شوند. اگر شما هم در هنگام خرید دوربین مدار بسته دچار سردرگمی شدید شده اید با ما همراه باشید تا با معرفی انواع دوربین مدار بسته به شما کمک کنیم انتخاب راحت تر و بهتری داشته باشید. انواع دوربین مدار بسته براساس بدنه نیز تقسیم بندی می شود که این دسته بندی شامل دوربین های دام، بولت، اسپید گردان، چشم ماهی و مخفی هستند. خرید انواع دوربین مداربستهاگر قصد دارید برای مجموعه خود دوربین مداربسته خریداری کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشبد.

  • کسب‌وکارهایی مانند بانک‌ها و کازینوها باید دوربین‌های HD را انتخاب کنند تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان از محل خود با وضوح کامل عکس گرفته می‌شوند.
  • این تکنولوژی قابلیت ارائه تصاویر Full HD می باشد و رقیبی بسیار مهم برای انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه به شمار می رود.
  • برای تغذیه دوربین مدار بسته آی پی هم می توان ار یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده نمود که در روش دوم نیاز به کابل کشی مجدد نمی باشد.
  • خرید انواع دوربین مداربستهاگر قصد دارید برای مجموعه خود دوربین مداربسته خریداری کنید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشبد.
  • هر چند که نسل های اولیه دستگاه های حفاظتی و دوربین های نظارتی از کیفیت کم در برابر هزینه های بالا برخوردار بودند ولی به دلیل اهمیت بالای نظارت و حفاظت در صنایع دفاعی و تولیدی استقبال خوبی از این تجهیزات توسط دولت ها و صنایع صورت گرفت.

فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. دوربین های ۳۶۰ درجه پانوراما امکان تصویر برداری ۳۶۰ درجه افقی و ۹۰ درجه عمودی را دارند و تصویری دایره ای شکل ارائه میدهند.