انواع دوربین مدار بسته ایده آل گستر

بطوریکه اشعه مادون قرمز ساطع شده از موجودات زنده را دریافت و از طریق الگوریتم های شبیه سازی تصویر آنها را به رنگهای قابل تشخیص برای ما تبدیل و به نمایش در می‌آورند. این دوربین ها بیشتر در امور نظامی و یا مناطق بسیار حساس کاربرد دارند. فریم اول (I-frame) همه خصوصیات و اطلاعات مربوط به ساخت تصویر مورد نظر را دارد.

شرکت الکامپ پیشرو در واردات و نصب دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و حفاظتی

نصب این دوربین های نسبت به دوربین های مدار بسته دام بسیار راحت تر بوده و تنها نیاز به یک پایه دیواری ساده دارد. این نوع از دوربین های مدار بسته از قابلیت مادون قرمز برخوردار بوده و امکان دید در شب اجسام توسط آنها وجود دارد بنابراین در اماکنی که نیاز به مشاهده تصاویر در تاریکی مطلق می باشند از دوربین های مدار بسته بولت استفاده می شود. لنزهای مختلفی در این نوع از دوربین ها استفاده می شود که از آن میان می توان به لنزهای ثابت، لنز موتورایز و لنز وریفوکال اشاره کرد. از مزایای دوربین های مدار بسته دام می توان به طراحی منحصر به فرد آن که منطبق با محیط اطراف است اشاره کرد. این دوربین ها با قابلیت چرخشی که دارند امکان مشاهده زوایای گسترده ای را فراهم می کند و می توان از آنها در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده داد. اما از معایب دوربین های مدار بسته دام می توان به برد کمتر آنها نسبت به دوربین های دیگر اشاره کرد.

  • روش نسبتا جدیدتر (نسبت به M-JPEG) روش MPEG است که به وسیله گروه Motion Picture Expert Group طراحی و ایجاد شد.
  • دوربین مداربسته آنالوگ در انتقال تصاویر از کابل کواکسیال استفاده میکند که سبب میگردد تصویر با کیفیت بالاتر از 1 مگاپیکسل نداشته باشیم.
  • کیفیت این دوربین مدار بسته همانطور که از اسمشان پیداست تابعی از امواج سینوسی آنالوگ می باشد.
  • این سخت افزار باعث تفاوت قیمت فاحش بین مداربسته های آنالوگ با تحت شبکه شده است.
  • استفاده از این نوع دوربین‌ها، بیشتر برای شرکت‌ها و مکان‌هایی که تعداد دوربین در آنها بالا خواهد بود، توصیه می‌شود، زیرا که باعث کاهش هزینه‌های کابل کشی، خواهد شد.

این نوع دوربین ها دوربین های بسیار خاصی هستند که می تواند از دید افراد حاضر در اتاق یا منطقه خاص، دور بماند. شایان به ذکر می باشد که دوربین های مداربسته کوچک در مکان هایی به کار گرفته می شود که نیاز است دوربین قابل دیدن نباشد و نتوان تشخیص داد که در محیط دوربین وجود دارد یا محیط مورد نظر مجهز به سیستم امنیتی و ایمنی می باشد. البته باید اشاره داشت که نصب دوربین مداربسته کوچک و مخفی احتیاج به تهیه مجوز دارد و شما نمی توانید در حالت عادی و برای شرایط عادی از آن ها بهره ببرید. قابل ذکر می باشد که برخی از انواع دوربین مداربسته سیم کارت خور نیز جزو دوربین های کوچک محسوب می شوند. استفاده از این نوع دوربین ها در موارد جاسوسی و فضاهایی مانند داخل ویترین یک مغازه کاربرد بسیاری خواهد داشت.

برای استفاده از این نرم ‌افزار لازم است تمام انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه به یک سوییچ متصل شده و در نهایت سویچ به کامپیوتر متصل گردد. رزولوشن و کیفیت تصاویر ضبط شده و دریافتی از دوربین‌های مداربسته را با واحدی تحت عنوان مگاپیکسل اندازه‌گیری می‌کنند. هرچه این عدد بالاتر باشد، کیفیت و جزئیات بیشتری را شاهد خواهید بود.

بهتر است پیش از هر کار اطلاعات دقیقی در رابطه با نیاز خود در اختیار ما قرار دهید تا بتوانم شما را بیشتر راهنمایی کنم. در این مطلب می توانید تعدادی از رایجترین این طبقه بندی ها را مشاهده کنید. در “خدمت از ما” به بهترین متخصصین نصب دوربین مدار بسته در شهر خود دسترسی دارید.

دوربین مداربسته آنالوگ برایتون مدل UVC85B19B

پس باید با مدل‌های دوربین‌ها آشنا شوید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین های تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند. دوربین های IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند. علاوه بر این دوربین های IP می توانستند تصاویر ضبط شده را ابتدا درون حافظه خود پردازش و سپس به هارد جهت ذخیره سازی ارسال کنند.

دستگاه‌های DVR/NVR از نظر سرعت ضبط، فشرده‌سازی، ذخیره‌سازی و گارانتی نیز متفاوت هستند. توجه به ثبت زمان ( تاریخ روز و ساعت) تصویر برداری در هنگام ضبط ویدئویی دارای اهمیت است. غالبا دوربین های مداربسته چرخان را در داخل این محفظه ها محافظت می شوند. این محفظه های گنبدی که در بازار به دوربین های گنبدی معروف هستند با بخاری و فن ها و بدنه های سخت مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی، ضد نور خورشید و وندالها تهیه می شوند. این دوربین های مداربسته به شکل کروی فشار باد و لرزش را به حداقل می رساند.

تا بحال سنسورهای تصویر CMOS با استفاده از تکنولوژی 0.35 تا 0.5 میکرونی ساخته شده اند و چشم انداز آینده آن استفاده از تکنولوژی 0.25 میکرون می باشد. برای اتصال تجهیزات دوربین مدار بسته به آنتن مرکزی از دستگاه مدولاتور استفاده می گردد. در واقع مدولاتور دستگاهی برای انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی آنتن مرکزی است. هارد arya-cctv.ir دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001 سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد.

یک نکته دیگر که در کیفیت تصویر تاثیر گذار است، این است که هر چه قدرت تیوی لاین بیشتر باشد کیفیت تصاویر نیز بالاتر است. بالاترین کیفیت این دوربین ها تا 720 Tvl است و بیشتر از آن فعلا تولید نشده است. هم چنین لازم به ذکر می باشد که برای مشاغل، دوربین های مدار بسته می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و کنترل نمایند. زندان ها ممکن است از نظارت ویدئویی برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق به زندانیان توسط هواپیماهای بدون سرنشین استفاده نمایند.

پکیج 4 کاناله شامل یک دستگاه ضبط کننده 4 کانال و 4 دوربین مداربسته است که همراه با سایر اقلام دوربین مداربسته عرضه می شود. دوربین های مداربسته بنا به نیاز کاربران از انواع مختلفی از لنز ها استفاده میکنند که در زیر کامل و جامع آن ها را برای شما معرفی خواهیم کرد. این مدل از دوربین های مداربسته دارای کیفیت‌های بی نظیری بوده به طوری که می توانید پلاک خودرو را تا بیش از ۵۰ متر و چهره افراد را با دقت بسیار زیاد تشخیص دهید. گاهی شما به دوربینی نیاز دارید که باید کوچک باشد تا به عنوان دوربین مداربسته مخفی از آن استفاده کنید یا اینکه می خواهید به راحتی در دکور فضای مورد نظر خود جای . اگر نیاز به دوربین مداربسته مخفی و کوچک دارید باید هزینه بیشتری کنید زیرا دارای قیمت بالاتری است.