انواع دوربین مدار بسته آرجنت سیستم های امنیتی ، نظارتی و کنترلی

دوربین مداربسته سیمی برای اتصال به دستگاه نیازمند وجود یک بستر فیزیکی یا همان کابل است که بسته به نوع دوربین می تواند کابل کواکسیال یا کالب شبکه باشد. این نوع دوربین ها با توجه به برخورداری از حداکثر پهنای باند و سرعت، ارتباطی با حداکثر پایداری و بدون وقفه ارائه می دهند. دوربین های مدار بسته سیمی در مقایسه با دوربین های بی سیم امن تر هستند چرا که امکان هک شدن و شنود اطلاعات در میانه راه وجود ندارد.

استفاده ترکیبی از دوربین مداربسته آنالوگ :

سیستم دوربین مدار بسته سرمایه گذاری قابل توجهی برای شما محسوب می شود. شما باید مطمئن شوید که نصاب اقدامات احتیاطی برای ضد آب شدن دوربین را انجام می دهد. درجه بندی دوربین هایIP، میزان محافظت ارائه شده توسط محفظه دوربین را نشان می دهد. اگر دوربین های امنیتی شما در داخل باشد، به احتمال زیاد نیازی به دوربین با درجه IP بالا نخواهید داشت. اگر دوربین های شما الزاما باید در برابر شرایط شدید آب و هوایی باشند به دوربین هایی با درجه IP بالاتر نیاز خواهید داشت.

اما ارتباط شبکه با دوربین های آی پی هر پیشرفت مرتبط با شبکه را نیر بر دوربین ها لحاظ می کند. از آن جمله می توان به یکی از آخرین پیشرفت های شبکه یعنی power ove ethernet یا به اختصار poe اشاره کرد که این قابلیت دوربین های آی پی را نیز شامل شده است. در این دوربین ها به دلیل استفاده از سیگنال آنالوگ امکان نویز پذیری وجود دارد. با توجه به وابستگی عملکرد دستگاه به اینترنت، ضریب امنیت این سیستم اندکی پایین است. در این قسمت باید یوزر پسوردی را که برای ورود به دستگاه دی وی آر وارد می کردید، وارد نمایید.

دوربین مداربسته گردان یا PTZ یکی از انواع دوربین مداربسته

با توجه به سطح کنترلی که ارائه می‌دهند، می‌توانید از یک دوربین PTZ بخواهید کار چندین دوربین ثابت را انجام دهد. این دوربین‌ها برای مشاهده از راه دور عالی هستند و بیشتر در محیط‌های خرده فروشی، مشاغل، بانک‌ها و موزه‌ها استفاده می‌شوند. عیب یابی دوربین مدار بسته و شناسایی مشکلات در سیستم دوربین مداربسته از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که موارد پیش آمده می‌توانند همواره متفاوت باشند.

شرکت‌ها، ادارات و دیگر اماکن به‌ دنبال فروشگاه دوربین مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب هستند. یکی از عوامل مهم در خرید این دوربین‌ها مشخصات فنی دوربین است که موثر در انتخاب آن است. ما در این سایت سعی در معرفی محصولات مناسب داریم، پس می‌توانید با خاطری آسوده خرید کنید و از پشتیبانی پس از خرید نیز بهره ببرید. این رزولوشن استفاده از حسگرهای الکترونیکی دوربین و DVR، تشخيص و بررسي مكانيزم مدار تغذیه دوربین و. اینکه سیستم دوربین مدار بسته اثر میگذارند نویز نمک فلفل و نویز تصویر است. این رک ها معمولا تنظیمات مشاهده آخرین قیمت انواع دوربین های آنالوگ شده است.

به طور مثال دوربین مداربسته دام بیشتر در فضاهای داخلی و مسقف به کار گرفته می‌شود. برای محیط‌های بیرونی معمولاً از دوربین بالت با کاور خاص استفاده می‌شود و دوربین اسپید دام برای پوشش تصویر فضاهای با مساحت بالا مناسب است. دستگاه NVR یا Network Video Recorder در واقع نسل جدید دستگاه های دی وی آر می باشد که برای دوربین های مداربسته تحت شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن و کیفیت بالاتر، دستگاه های ان وی آر به ویژگی هایی همچون تشخیص چهره، تشخیص پلاک، شمارش افراد و … نیز مجهز می شوند تا گزینه های به مراتب بیشتری برای امنیت به شما ارائه شود.

BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد.

  • گرچه همین قیمت پایین در پروژه های بزرگ در بالابودن هزینه های سیم کشی گم می شود.
  • این در حالی است که نصب دوربین‌های مداربسته بولت عمدتاً در فضای های باز صورت می‌گیرد.
  • شرکت بیمه رازی یکی از شرکت‌های خصوصی با سابقه در زمینه بیمه می‌باشد که بیش از 15 سال از زمان تأسیس آن می‌گذرد و همچنین بر اساس اعل…
  • بسیاری از سازمان ها که از دوربین های آنالوگ استفاده میکردند در حل جایگزین کردن آن ها با دوربین های دیجیتال هستند ولی همچنان سرعت جایگزینی این دوربین ها هم چندان سریع نیست و خیلی کند پیش می رود.
  • دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند .

آدرس وارد شده برای تایید شدن باید دارای ویژگی هایی باشد؛ به عنوان مثال محدوده این شناسه باید محدوده شبکه اصلی بوده و قسمت آخر آن با هیچ یک از تجهیزات موجود شبکه نباید مشابهت داشته باشد. در دوربین های آنالوگ قابلیت وصل کردن مستقیم دوربین ها به کامپیوتر امکان پذیر نیست و باید به طور غیر مستقیم وصل شود. با برقراری تماس با تیم نوین پویا نت از طریق شماره موجود در سایت، ما نیرو های تکنسین فنی اجرایی حرفه ای و با تجربه شرکت نوین پویا نت را سریعا به مکان مورد نظر اعزام خواهیم کرد. دستگاه های ذخیره ساز تکنولوژی آنالوگ، ظرفیت هارد کم تری را پشتیبانی می کنند لذا شما زمان کم تری از تصاویر از پیش ذخیره شده خواهید داشت.

دوربین های مداربسته دام آنها می توانند آنالوگ یا تحت شبکه، ثابت یا متحرک باشند. گنبدهای PTZ می توانند بچرخند یا بر روی اشیای مورد نظر بزرگنمایی کنند. این اریا سی سی تی وی دوربین ها می توانند از طریق اشعه مادون قرمز مادون قرمز برای دید در شب مورد استفاده قرار گرفته و یا فقط برای استفاده در روز در مکان های مختلف نصب گردند.

در سیستم‌های انالوگ تصویر با تمامی اطلاعات آن به صورت ساده‌ای ضبط می‌شود اما در یک سیستم دیجیتال این کار ظرفیت زیادی را اشغال خواهد کرد پس باید اطلاعات زائد را از هر فریم جدا کرد. جدا کردن تغییر محسوسی را در کیفیت تصویر ضبط شده نخواهد داشت اما ظرفیت آن را به شدت کاهش خواهد داد. بیشتر روش‌های فشرده سازی تصویر دارای محدودیتی در فشرده سازی هستند و در صورت فشرده کردن تصویر بیش از آن کیفیت تصویر به شدت کاهش خواهد یافتو به نقطه‌ای که پس از آن کیفیت تصویر به شدت افت می‌کند Knee می‌گویند. در ضبط دیجیتال هر تصویر به تعدادی از پیکسل‌ها یا نقاط تقسیم می‌شود. برای هر یک از این پیکسل‌ها مبدل انالوگ به دیجیتال خصوصیات مختلف آن پیکسل مثل رنگ و روشنایی را به اعداد دیجیتال تبدیل می‌کند.

دوربین های تحت شبکه IP