انواع دوربین مدار بسته آرجنت سیستم های امنیتی ، نظارتی و کنترلی

سیستم مداربسته را نمیتوان به صورت مستقیم به سیستم مداربسته متصل کرد. مفهوم رزولوشن به همین سادگی است، هر چه اندازه و کیفیت تصویر ثبت شده بیشتر باشد، رزولوشن آن ببشتر است. ممکن است هنگامی که از نرم افزار استفاده می کنید برخی از ویژگی ها و ارتقاسازی های دوربین IP موجود نباشد. برای استفاده بهینه از این ویژگی ها ممکن است نیاز باشد تا از نرم افزار اختصاصی خود سازندگان استفاده نمایید یا نرم افزاری را انتخاب کنید که این ارتقا سازی را پشتیبانی می کند. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد. AWB Function این ویژگی سبب تطابق رنگ های زمینه در تصویر با نور موجود در محیط می گردد.

دوربین­‌های تحت شبکه به عنوان نسل جدید دوربین­‌های مداربسته از نوع دیجیتال هستند که از امواج کاملاً دیجیتال برای تحلیل و ارسال داده­‌های تصویر و صدا استفاده می‌­کنند. علاوه بر آن، این دوربین­‌ها تحت بستر شبکه کنترل و مرتبط می­‌شوند و به وسیله شناسه شبکه IP و در قالب الگوها و قوانین شبکه به مرکز کنترل وصل می‌شوند. قابلیت هایی که در سال های اخیر به سیستم های نظارتی ورود کرده اند، خیره کننده اند، از فناوری های تشخیص چهره و آنالیز هویت در دوربین مدار بسته گرفته ت… تمامی دوربین های مداربسته و محصولات ارائه شده در این فروشگاه دارای اصالت و ضمانت نامه می باشد.

  • تا بحال سنسورهای تصویر CMOS با استفاده از تکنولوژی 0.35 تا 0.5 میکرونی ساخته شده اند و چشم انداز آینده آن استفاده از تکنولوژی 0.25 میکرون می باشد.
  • این دوربین ها به شکل فلت طراحی شده اند و از ظاهر زیبایی برخوردار هستند.
  • دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه می‌دهند که تصاویر را با وضوح بالا ارائه می‌دهد.
  • همیشه بالا ترین وضوح تصویر بهترین انتخاب نیست بلکه باید با توجه به طول و عرض محلی که نیاز به دوربین مدار بسته دارد، رزولوشن دوربین را انتخاب کنید.
  • این دوربین‌ها در دسته بندی و طبقه بندی‌های مختلف قرار می‌گیرند که اندازه‌های کوچکتر آن قیمت ارزان تر و کمتری دارند.

بعضی از دوربین ها قادرند دید در شب رنگی با کیفیت بالاتر ارائه کنند. هر چه دید در شبی که دوربین تامین می کند، بالاتر باشد یا جزییات بیشتری با رنگ بیشتر ارائه دهد، هزینه آن هم بالاتر خواهد بود. یکی از پرکاربردترین دوربین های مداربسته که مناسب فضای سرپوشیده و فضای باز است و براحتی نصب می شود. از دوربین‌های مداربسته گرد یا گنبدی در مکان‌های عمومی مانند ایستگاه راه‌آهن، پایانه‌های اتوبوس و مکان‌هایی که تجمع عظیمی از مردم وجود دارد، استفاده می‌شود. دوربین های اسپیدام با استفاده از یک آدرس IP می توانند موقعیت، حرکت و چرخش سریع لنز را از راه دور کنترل کنند. این کار از طریق مرورگر اینترنت و یا یک برنامه نرم افزاری امکان پذیر است.

انواع دوربین مداربسته

بسیاری از دوربین‌های بیرونی دارای ورودی/خروجی صوتی برای پشتیبانی از نظارت صوتی هستند، این دوربین‌ها می‌توانند مستقیماً به میکروفون و بلندگوی خارجی متصل شوند، صدا به همراه داده های ویدئویی از طریق شبکه منتقل می‌شود. دوربین‌های PTZ امکان کنترل بیشتری بر آنچه که در حال ضبط است را فراهم می‌کنند. با ضربه زدن یک دکمه، آنها می‌توانند به طرفین حرکت کنند، به سمت بالا و پایین متمایل شوند و روی اشیا بزرگ نمایی و کوچک نمایی کنند. همراه با کیفیت ویدیویی بی‌عیب و نقص، این دوربین‌ها می‌توانند جزئیات دقیق یک سوژه را ثبت کنند و اگر شخصی دارید که بر ملک شما نظارت می‌کند، این محصول انتخاب ایده آلی است.

جعبه جادویی مداربسته معنی لغوی این عبارت می‌باشد و معمولاً به دوربین‌های اطلاق می‌شود که در جای خود ثابت‌اند و قابل حرکت نیستند. این نوع دوربین‌ها می‌توانند بدون arya-cctv.ir حرکت تصاویر را با کیفیت بالا به یک یا چند محل ارسال نمایند. اگر ارائه بی عیب و نقص در صنعت شما مهم است‌، دوربین‌های مدار بسته بی سیم یک گزینه امنیتی عالی هستند.

دستگاه NVR هایک ویژن مدل ds-7608ni-k1