انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | arya-cctv

و هر شرکت یا سازمانی که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند باید همین کار را انجام دهد. در دراز مدت، این هوش مصنوعی به عنوان یک فناوری، مسئولانه و اخلاقی استفاده می شود. ۴-بسیاری از فیلم ها، موزیک ها و دیگر فایل های کپی رایت ، از این نوع انتقال فایل استفاده میکنند. P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود. ۳-نرم افزار های مخرب میتوانند به راحتی در طراحی این سیستم p-2-p انتقال یابند. توجه نمایید اگر نویز از نوع مغناطیسی ، که معمولا خود را به صورت موج هایی در تصویر نشان می دهد باشد ، تکنولوژی DNR تاثیری در حذف و کاهش آن نخواهد داشت.

  • این امکان را برای یک سیستم دوربین IP PoE plug-and-play فراهم می کند که هر کسی می تواند آن را راه اندازی کند.
  • دوربین مداربسته تحت شبکه با لنز متغیر دستی و دوربین مداربسته تحت شبکه با لنز متغیر موتورایز تقسیم‌بندی می‌شوند.
  • پس‌ چه بهتر که از امکانات در دسترس استفاده کرد و از این قابلیت‌ها حداکثر سود را برد.
  • معمولاً دستگاه DVR برای اینکه بتواند تصاویر با کیفیت بالا را ذخیره سازی نماید نیازمند سخت افزار قوی است و این دستگاه DVR یک دستگاه گران قیمت خواهد بود.
  • اگر می‌خواهید به طور فعال فید ویدیوی زنده را از یک منطقه بزرگ نظارت کنید، در حالی که همچنان می‌توانید زوم کنید و جزئیات عالی را ببینید، به دوربین PTZ را برسی کنید.در فروشگاه مالکد میتوانید انواع دوربین اسپید دام را برسی و خریداری کنید.

دوربین‌های لنز ثابت فقط روی یک نقطه خاص فوکوس می‌کنند و معمولاً برای استفاده در مراکز خرید مناسب هستند. اما اگر بخواهید پوشش دید بیشتری داشته باشید باید از دوربین‌های لنز متحرک استفاده کنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود زاویه دید آن را تغییر داده یا بزرگنمایی کنید. انواع دوربین مداربسته در انواع شکل‌ها و تکنولوژی‌های مختلف دسته بندی می شوند از لحاظ ظاهری بیشتر سه نوع اسپیددام، دام و بولت مورد استفاده قرار می‌گیرند و از لحاظ تکنولوژی دوربین‌های مداربسته به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تبدیل می‌شوند.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته

باتری 9آمپر/ساعت همین زمان را به حدود 1 ساعت می رساند و با دو باتری 7 آمپر/ساعت شما حدود 1 ساعت و چهل دقیقه سیستم را به صورت فعال تغذیه خواهید کرد. در دوربین های قدیمی، نور IR به صورت یک ساختار دایره ای شکل که از ال ای دی های متعدد تابیده شده در اطراف لنز گرد آوری می شوند. این مجله خبری دوربین مداربسته آریا مسئله باعث می شود تا روشنایی تصویر بیش از حد در مرکز آن متمرکز شود. در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد.

دوربین مداربسته DMS مدل D9510WI

تکنولوژی هایی که در دوربین مداربسته به کار می رود عموماً برای رفع نیاز و یا بهبود کارایی در سیستم های نظارتی تعریف می شوند. نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ ها و کنترل ورود و خروج خودروها یکی از کاربردهای دوربین مدار بسته هوشمند است. شناسایی موثر و دقیق این وسایل نقلیه، اجازه ورود و خروج وسایل نقلیه ثبت نام شده و دریافت هزینه پارکینگ، به راحتی با این تجهیزات قابل انجام است. دوربین مداربسته پلاک خوان از انواع دوربین مداربسته است که در کنترل ترافیک، هوشمندسازی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

http://66toolkit.ir

دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است. این دوربین مداربسته برای نصب در مکان های کوچک بسیار مناسب است و با زاویه دید بالا محیط را به خوبی پوشش می دهد. دوربین های مدار بسته در اشکال و تکنولوژی های مختلفی در بازار موجود هستند و شرکت های برتر فعال در این حوزه سعی بر این دارند که خواسته های مشتریان خود را به بهترین نحو پوشش دهند. قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.