انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | arya-cctv

تنها با نصب نرم افزار مربوط به دوربین بر روی گوشی همراه خود تصاویر را مشاهده کنید. پس از فراموش کردن رمز ورود DVR / NVR ، دیگر نمی توانید وارد سیستم شوید ، بنابراین نمی توانید تنظیمات را تغییر دهید و یا حتی فیلم ضبط شده را پخش کنید. پس از به روزرسانی امنیتی دستگاه ها ، اکثر محصولات DVR / NVR اکنون نمی توانند از طریق روش شبکه مانند دستور telnet هک شوند. اگر نمی توانید روش دستیابی را پیدا کنید ، دستگاه شما بی فایده خواهد بود.

http://66toolkit.ir

دوربین‌های تحت شبکه مزایای بسیاری دارند اما در کنار این مزیت‌ها برای تهیه این دوربین‌ها باید هزینه بالایی پرداخت شود. همچنین پهنای باند دوربین‌های تحت شبکه محدود است که همین مسئله مشکلاتی را در کار با این دوربین‌ها پدید می‌آورد. امروزه علاوه بر برند های خارجی، تولید کنندگان داخلی دوربین های باکیفیتی را تحت عنوان دوربین مداربسته ایرانی تولید کرده اند. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند.

همچنین در نظر بگیرید که فروشگاه هامین محصولات اوریجینال را به فروش رسانده و خدمات پس از فروش گسترده‌ای را نیز ارائه می‌دهد. در صورت داشتن هرگونه سوال راجع به دوربین مداربسته مدنظرتان، می‌توانید با متخصصان ما در تماس باشید و از راهنمایی و مشاوره آن‌ها استفاده نمایید. دوربین‌های مداربسته تورت منعطف‌تر از دوربین IP دام بوده و در برابر خرابکاری‌ها نیز مقاوم‌تر هستند.

دوربین مداربسته تحت شبکه چیست؟

بذیهی است نظارت بر کارکرد این پروسه ها بصورت مستقیم امکان پذیر نیست و خطر مالی و یا جانی به همراه دارد. کابل دوربین مداربسته ترکیبی برای دوربین های HD روی کواکس معمولاً در برابر آب و هوا مقاوم است. سیم کواکس ترکیبی RG59U که به صورت قرقره یا رول عرضه می شود در برابر آب و هوا مقاوم است، به این معنی که می تواند در برابر نور UV و آب غیر ادغام مقاومت کند. نوع دوم کابل به نام “کابل ترکیبی آماده” سیم پیش ساخته است که معمولا برای نصب آسان توسط مصرف کنندگان خانگی و مشاغل کوچک استفاده می شود.

  • لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب می شود.
  • دوربین های مدار بسته هایلوک به نسبت قیمتشان دست کمی از دوربین های هایک ویژن ندارند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند.
  • شرکت ما در سال ۱۳۸۸ یک تیم متخصص در زمینه تجهیرات امنیتی دوربین مداربسته تکنیکس کنار هم جمع شدیم و کار واردات و پخش عمده دوربین مدار بسته و دستگاه های Dvr برند Technicsرا شروع کردیم .
  • تایید کتبی یکی از عضوهای مجمع یا هیئت مدیره ساختمان الزامی است اما اگر مجمع ساختمان این موضوع را تایید کند نظر آن بر نظر مفرد ساکنان از ارجعیت بیشتری برخوردار خواهد بود .

چرا که نظارت داشتن و کنترل کردن مکان‌های مختلف، در نبود چنین محصولاتی بسیار سخت خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید، باید با توجه به نیازهای مکانی، شرایط محل مورد نظر و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید. ممکن است این سوال برایتان پیش آید که آیا با استفاده از امکانات انواع دوربین تحت شبکه می‌توان اتفاقات صحنه جرم را مورد بررسی قرار داد؟ در پاسخ به این سوال باید گفته شود که دوربین‌های مداربسته آنالوگ این قابلیت را ندارند. تمام امکانات لوکس موجود در این سیستم‌ها از جانب انواع دوربین‌های مداربسته تحت شبکه است. لیست قیمت مجله خبری دوربین مداربسته آریا تحت شبکه مدنظر خود را بهتر است با دقت بالایی بررسی کنید.

کنترل تردد