انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | arya-cctv

همچنین دوربین های وایرلس با قابلیت پشتیبانی از کارت SD می توانند فیلم های ضبط شده را در حافظه خود ذخیره و آرشیو نمایند. اگر هدفتان گرفتن دزد باشد، وجود برخی ویژگی‌ها (یعنی قابلیت تشخیص چهره، شماره پلاک، زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر 1080p hd، دید در شب و زوم بالا) در دوربین امنیتی مورد نظر شما ضروری است. از سوی دیگر، اگر تنها دوربینی با امنیت پایه برای نظارت بر اتفاقات منزل یا محل کارتان می‌خواهید، خرید یک دوربین ساده مانند دوربین مدار بسته ahd نیز کفایت می کند.

  • بعلاوه نوع دیگری از دستگاه تحت عنوان دستگاه هیبریدی یا xvr در بازار موجود است که توان پشتیبانی از انواع دوربین مداربسته را دارد.
  • دهانه یا دیافراگم بازتر به‌معنای ورود نور بیشتر و دیافراگم بسته‌تر به‌معنای ورود نور کمتر است.
  • دوربین ها با توجه به وضعیت نصب و اندازه ساخت برای کاربردهای مختلفی مناسب و در شکل و اندازه های متنوعی ساخته شده اند.
  • اولین رونمایی از دوربین مدار بسته در اماکن عمومی آمریکا در سال ۱۹۱۳ بود.
  • برق‌رسانی دوربین‌های مداربسته IP به دو حالت آداپتوری و PoE انجام می‌شود.

به همین دلیل توصیه می‌شود تا از کابل‌های با کیفیت در نصب دوربین مدار بسته استفاده کنید. این نوع دوربین ها ظاهری شبیه به گلوله یا لوله دارند و عموما برای فضاهای باز و بدون سقف کاربرد دارند. دوربین های بولت می توانند فضای بزرگتری را تحت پوشش قرار دهند و مشاهده فواصل طولانی تر از طریق آن ها امکان پذیر است. محل نصب این نوع دوربین ها روی دیوار است به همین علت به آن ها دوربین های دیواری نیز می گویند.

نکاتی جالب در خصوص دوربین مداربسته  دیجیتال 2 مگاپیکسل ahd که شاید نمی دانید

به یاد داشته باشید که جزئیات صورت در طول شب 5 تا 10 فوت کمتر خواهد بود. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایده آل گستر از انواع دوربین مدار بسته پاناسونیک دیدن فرمایید. در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. در مجموع یکی از مزیت‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، هزینه کمتر نسبت به دوربین مدار بسته IP است. گرچه نصب آسان این نوع دوربین، مزیت دیگر آن است و این 2 عامل مهم باعث شده تا فروش بیشتری نسبت به دوربین تحت شبکه داشته باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه 4 مگاپیکسل تیاندی مدل TC-C34GN

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. از سوی دیگر در کنار دغدغه خرید دوربین مداربسته تحت شبکه ارزان و باکیفیت، نصب و راه‌اندازی دوربین آی‌پی جزو مهم‌ترین موضوعاتی است که بایستی به آن توجه شود. برای این منظور بهتر است که از افراد کاربلد در این حوزه کمک بخواهید. شما می‌توانید جهت نصب و راه‌اندازی دوربین آی‌پی مدنظر خود با متخصصان ما در تماس باشید. متخصصان و تکنسین‌های ما می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دوربین مداربسته تحت شبکه شما را نصب کنند.

خرید دوربین مداربسته

دوربینِ مداربسته تحت شبکه، با استفاده از کابل های شبکه به دستگاه متصل می شوند. این دوربین ها دارای کیفیت بالایی هستند و قابلیت های بالایی دارند و بیشتر برای کارایی های خاص و حائز اهمیت از ان ها استفاده می شود. قیمت، یکی از مواردی است که خریداران دوربین های مداربسته، اهمیت ویژه ای برای ان قائل هستند. قیمت دوربین های مداربسته، طبیعتا با توجه به نوع امکانات و کیفیت هایی که دارند، متغیر است. هدف ما در هایپر صنعت فامکو فروش بهترین مجله خبری دوربین مداربسته آریا با توجه به نیاز مشتری و صرف معقوق ترین هزینه می باشد. در صورت وقوع سرقت در محل کار یا زندگی، شما به راحتی می توانید با قرار دادن فیلم ها در اختیار پلیس آگاهی به راحتی و در کمترین زمان ممکن آنها را دستگیر و اموال خود را بازیابی کنید.

http://66toolkit.ir