انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | arya-cctv

این کد گذاری سبب می‌شود تا تصاویر ضبط شده با رزولوشن بیشتر و بالاتر به DVR منتقل شود. در DVR انواع دوربین مداربسته آنالوگ، کد تصاویر ضبط شده مجدداً خوانده می شود. انواع دوربین مداربسته را می‌توان براساس امکانات و آپشن‌های آن نیز معرفی کرد.

http://66toolkit.ir

از نظر نوع لنز این دوربین ها به دو نوع وریفوکال و ثابت Fix)) تقسیم می شوند که نوع اول امکان تنظیم فوکوس و بزرگنمایی محدود دارند اما در نوع دوم این امکان وجود ندارد. دوربین های پین هول که به آن دوربین سوزنی نیز گفته می شود دارای ابعادی به اندازه قوطی کبریت بوده و می توان از آن به عنوان دوربین مخفی در موارد امنیتی استفاده نمود. حجم کوچک بدنه و لنز کوچکی که این دوربین دارد این مجله خبری دوربین مداربسته آریا امکان را فراهم نموده است تا بتوان حتی از یک روزنه 3 میلی متری نیز به ثبت تصاویر پرداخت. با توجه به این که این دوربین ها در سقف نصب می شوند امکان مشاهده آنها به راحتی وجود ندارد. یکی از مزایای اصلی دوربین های گنبدی شکل یا dome پوسته محافظ آن است که لنز دوربین را می پوشاند و باعث می شود دوربین های گنبدی را بسیار مقاوم نموده و آنها را کمتر در معرض آسیب های خارجی قرار می دهد.

انواع دوربین مدار بسته دید درشب

پس از ثبت سفارش تلفنی، کارشناسان ما پروژه شما را بررسی نموده و در صورت تایید اطلاعات پروژه، برای دادن مشاوره، وقت ملاقات حضوری و نهایتا قیمت و پیش فاکتور با شما تماس گرفته می‌شود. انواع دوربین مدار بسته سیم کارت خور با قابلیت انتقال تصویر از طریق اینترنت سیم کارت داخل دوربین، بدون نیاز به وای فای و مودم. از انواع دوربین مداربسته بولت دید در شب در محوطه‌های داخلی بزرگ، سوله‌ها، کارگاه‌ها، سالن‌ها، و محوطه‌های نه چندان وسیع بیرونی استفاده می‌شود. برای اماکن مختلف و کاربردهای گوناگون از انواع دوربین های مدار بسته با امکانات و کیفیت‌های متفاوت استفاده می‌شود.

پک کامل دزدگیر اماکن سیم کارتی پایرونیکس شماره 1

تقاضای فزاینده‌ای برای شرکت‌های دوربین‌های مداربسته وجود دارد که ویژگی‌هایی را در نظر بگیرند که به آنها اجازه می‌دهد یک امضای دیجیتالی را در حین ضبط فیلم، فریم به فریم، به فیلم اضافه کنند. این تضمین می کند که فیلم یک دوربین مداربسته خاص است و به هیچ وجه دستکاری یا اصلاح نشده است. از آنجا که این یک مسئله قابل حل قابل حل برای تجارت نظارت امنیتی دوربین مدار بسته است، ممکن است یک روش استاندارد شده بر اساس نرم افزار منبع باز و تلاش ها ضروری باشد. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد. انواع دوربین مداربسته آنالوگ دریافت و ارسال تصاویر و ویدئو‌ها را در بستر کواکسیال انجام می‌دهند. از ساده‌ترین دستگاه مداربسته تولید شده و مقرون به صرفه به شمار می‌رود که از شرایط خوبی بهره‌مند است.

دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW1200CMP

ضمن اینکه رزولوشن دوربین مداربسته و مدت ضبط روی ظرفیت ذخیره سازی تاثیرگذار است. نوع دیگری از دوربین دام، دوربین تورت است که بجز شکل ظاهری تفاوت چندانی بین آنها وجود ندارد. در واقع اکثر دوربین های دام دارای یک حفاظ یا کاور شیشه ای برای محافظت از لنز دوربین هستند و این در صورتی است که دوربین دام تورت فاقد این کاور است. گاهی نیاز است تا دوربین های صنعتی در محیط های بیرونی و گاهی در محیط های داخلی نصب گردند. تنوع دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار گسترده بوده و نصب آنها ساده تر از دوربین های دیجیتال می باشد. اما در مکان هایی که از حساسیت بیشتری برخوردار می باشند استفاده از این دوربین ها توصیه نمی شود و بهتر است از دوربین های تحت شبکه استفاده نمود.

  • در چنین مواقعی از عبارت Power Over Coax که مخفف POC است؛ استفاده می‌شود.
  • یکی از ویژگی‌هایی که دوربین تحت شبکه را متمایز می‌کند، استفاده از قابلیت PoE است.
  • این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند.
  • با توجه به اهمیت بالایی که دوربین های مداربسته دارند شرکت های مختلف انواع مختلفی از آنها را در طرح ها و اشکال گوناگون تولید کرده اند.
  • در صورتی که تمایل به دریافت راهنمایی از نصابان حرفه‌ای برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته مناسب مکان خود دارید، می‌توانید درخواست خود را به صورت رایگان در “نصب دوربین مداربسته” درج کنید.
  • دوربین‌های مداربسته آنالوگ حتی اگر بهترین نوع آنها با تکنولوژی بالا انتخاب شوند کیفیت بالایی نخواهند داشت.