انواع دوربین مداربسته کدامند؟ ماد طلایی وارد کننده دوربین داهوا و هایک ویژن | arya-cctv

فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند. دوربین پین هول قابلیت دید در شب ندارد، بنابراین برای محیط های کوچک و با شرایط نوری مطلوب مناسب است. در واقع کیفیت دوربین های سوزنی نسبت به سایر دوربین های مداربسته پایین تر است. ضمن اینکه لنز بکار برده شده در این دوربین لنز ثابت است و قابلیت تعویض ندارد.

  • همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد.
  • صرف نظر از این، می‌توانید از طریق اینترنت به ضبط‌کننده‌های دوربین‌های امنیتی از هر کجای دنیا دسترسی داشته باشید تا فیلم‌های ضبط‌شده را تماشا کنید یا تصاویری را که در جلوی لنز دوربین اتفاق می‌افتند به صورت زنده تماشا کنید.
  • سیستم های اقتصادی (اکونومی) دوربین مدار بسته معمولاً کیفیت لایو و پخش زنده بالایی دارند ولی تصویری که روی هارد ضبط می شود کیفیت پایین تر دارد.
  • اگر به دنبال ضبط ویدیوی فعال شده با حرکت برای چند روز یا ضبط تصویر ثابت هستید، یک دوربین با کارت حافظه داخلی کافی است.
  • این دوربین‌ها عموما هزینه بالایی دارند اما کاربرد‌های بی بدیلی برای آنها وجود دارد که تنها با این نوع دوربین‌ها قابل انجام است.
  • برای آگاهی از این اطلاعات و تحلیل آنها قطعاً زمان نسبتاً بیشتری نیاز است بنابراین اگر علاقمندید بیشتر بدانید تا بهتر خرید کنید می توانید علاوه بر مطالعه مقالات مرتبط، با کارشناسان مجرب این حوزه نیز مشورت نمائید.

برای اینکه بتوانید از دوربین IP تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا دریافت کنید، باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید. این سرعت اینترنت باید در هر دو سمت دریافت‌کننده و ارسال‌کننده، بالا مجله خبری دوربین مداربسته آریا باشد. این وسایل همه از موارد ضروری و مهم دوربین تحت شبکه است که در ابتدا باید مهیا باشد. ولی حداقل از کابل‌کشی‌های اضافی که دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، کاملا بی‌نیاز خواهید شد.

دستگاه k68

زوم دیجیتال را می توان روی ویدیوی زنده یا ضبط شده انجام داد – زیرا بزرگنمایی دیجیتالی تصویر است که می تواند در هر نقطه ای انجام شود. همچنین به دلیل اینکه این نوع دوربین از فرمت فشرده‌سازی تصاویر استفاده نمی‌کند، تصاویر با کیفیت مطلوبی دریافت می‌شوند. اما به مرور زمان این دوربین‌های آنالوگ، پیشرفته‌تر شده و به 1080p نیز ارتقاء یافته‌اند. برخی از دوربین های کیوب دارای میکروفون داخلی و اسپیکر هستند و عموما برای نظارت اتاق ها و محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید توجه داشت که وجود اغتشاش در نزدیکی لبه تصاویر از معایب لنزهای با زاویه گسترده است.

انواع دوربین مداربسته طبق آپشن ها

دوربین مداربسته بی سیم تصور یک سیستم مداربسته بدون سیم و کابل کشی را برای ما تداعی می کند. اما از آنجایی که این دسته از دوربین های مداربسته از ثبات کمتری برخوردار هستند کاربری محدودتری نسبت به سایر دوربین های مداربسته دارند. این دوربین ها نیز در دو دسته دوربین های بی سیم آنالوگ و دیجیتال تقسیم بندی می شوند.

بنابراین اگر تمایل به صرف هزینه کمتر هستید محصولاتی از برندهای درجه دو با کیفیت نسبتا خوب را به شما پیشنهاد می کنیم. آیا می دانید در نصب دوربین مداربسته چه مراحلی وجود دارد و از این مراحل کدام ضروریست. با آگاهی از جزئیات هر کدام از این مراحل می توانید بهترین ها را برای نصب دوربین مداربسته تجربه کنید. انتخاب شرکت نصب دوربین مداربسته یکی از شاخصه های مهم در عمر مفید سیستم مداربسته است. جهت خرید دوربین مداربسته و استعلام قیمت روز محصولات با واحد فروش دوربین مداربسته تارتن دژ تماس بگیرید. شما می توانید علاوه بر پاسخ سوالات خود، مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید.

http://66toolkit.ir