انواع دوربین مداربسته و برندهای معتبر هایک ویژن لند

دوربین های مداربسته بر اساس نوع تکنولوژی بکار رفته در آنها، به سه دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. این مدل از دوربین مداربسته از نام Dome یا گنبد الگو گرفته است که در واقع بدنه ای کروی و گنبد مانند داشته به همین دلیل دام نامگذاری شده است. این نوع دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و زاویه ای که در حال تصویربرداری آن است از طرف بیننده مشخص نمی باشد. در واقع این یکی از اصلی ترین مزایای دوربین های دام برای حفظ امنیت است. این دوربین ها معمولا کاربردهای غیر صنعتی دارند و در فضاهای داخلی نصب می شوند.

فیلم های بایگانی در سیستم ضبط ویدیوهای شبکه یا در نرم افزار امنی برای دسترسی بعدی ذخیره می شوند. این دسته از دوربین های مدار بسته برای صاحبان مشاغلی ایده آل است که اغلب در محیط کارشان حضور ندارند. فیلم را می توانید در هر نقطه از جهان و از طریق رایانه شخصی ، لپ تاپ یا تلفن همراه مشاهده کرد. احتمالا تا به حال برای شما در هنگام خرید دوربین مداربسته این موضوع پیش آمده که دوذربین های مداربسته چه انواعی را دارا می باشند و روش استفاده از آن ها چطور می باشد. در این متن قصد داریم شما را با انواع دوربین های مداربسته به صورت کلی آشنا سازیم.

دوربین مدار بسته آنالوگ با روی کار آمدن انواع دوربین های با کیفیت نقش کمرنگی را در بازار رقابت پیدا کرده اند. دوربین های مداربسته دید در شب یا همان دوربین IR به شما این امکان را می دهند تا بتوانید در تاریکی و با کیفیت مطلوب به ضبط تصویر بپردازید. با توجه به ویژگی های گسترده و تکنولوژی هایی که در این دوربین ها در حال استفاده است، هر روزه شاهد افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده در محیط های تاریک هستیم.

فروشگاه و فروش ویژه دوربین مداربسته DVR AHD همکار پخش و فروش دوربین

اگر قبلاً آشنا نیستید، دوربین مداربسته PTZ توسط موتورهای الکتریکی و سرووهایی هدایت می شود که به ماژول دوربین داخل اجازه می دهد تا حرکت، کج و بزرگنمایی کند. یک PTZ می‌تواند با استفاده از کنترل‌های دستی، تنظیمات از پیش تعیین‌شده زمان‌بندی‌شده یا ردیابی خودکار حرکت کرده و بزرگ‌نمایی کند. PTZ ها طیف گسترده ای از انتخاب های سفارشی سازی را برای امنیت و پخش زنده یا پروژه های رسانه ای ارائه می دهند. این نوع هارد در حجم یک تا شش ترابایت تولید شده اند و موجود می باشند. بنابراین می توان با خیال راحت از میزان ذخیره سازی از هارد بنفش وسترن دیجیتال و هارد Seagate Surveillance در ضبط دوربین های مداربسته استفاده کرد. در حالی که دوربین مداربسته پایه دار از نظر قرارگیری قابل تنظیم‌تر هستند، که می‌توانند روی دیوارها، زیراندازها، برآمدگی سقف یا زیر لبه‌ها قرار گیرند.

دوربین مداربسته بولت (BULLET):

از راهنمای تخصصی ما برای انتخاب راه‌حلی استفاده کنید که برای هدف مناسب است و سطح امنیت موردنیاز شما را فراهم می‌کند تا از دارایی و کارمندان خود محافظت کنید. معروف ترین سیستم نظارتی، سیستم پایش تصویری مورد استفاده در سامانه های کنترل ترافیک شهری و جاده ای می‌باشد. تجهیزات سیستم های نظارتی شامل مجموعه ای از تجهیزات نظارتی می‌باشند که وظیفه ضبط ، پردازش و مدیریت تصاویر را بر عهده دارند. میخواستم بپرسم برای اعطای نمایندگی در شهرستان ها کلاس و یا آموزش دارین؟ جهت نصب و فروش و اطلاعات دیگه. البته ذکر این نکته ضروری است که دوربین‌های wifi از نوع IP و آدرس پذیر بوده که با توجه به پرتوکل ارتباطی آن که از نوع بدون سیم می‌باشد، ما آن را در یک دسته‌بندی جداگانه آورده‌ایم.

انواع دوربین مدار بسته – دوربین های مدار بسته تحت شبکه/IP

پنجره با دسترسی به طبقه همکف نیز از نقاط اصلی آسیب پذیری است و می توان آنها را با خرید دوربین مداربسته، سنسور پنجره یا هر دو کنترل کرد. به خاطر داشته باشید که دروازه یا گاراژ (در صورت وجود) اریا سی سی تی وی نیز از نقاط دسترسی اصلی یک خانه یا محل کار هستند و همچنین باید بر آنها نظارت شود. پوشش امنیتی تمام نقاط دسترسی باید حفظ شود تا در صورت تلاش کسی برای ورود به ملک شما به شما هشدار دهد.

  • زمانی که نیاز به ارسال تصاویر و صدا بصورت بی سیم باشد این دوربین ها ضعف بزرگی از خود نشان میدهند.
  • به همین علت گفته می شود که در دوربین های آنالوگ از کابل هایی که از کیفیت بالایی برخوردار می باشند استفاده گردد.
  • و ما در این مقاله سعی کردیم به شما اطلاعات مفیدی از دوربین های آنالوگ، مدل های آن، مزایا و معایب آن و اینکه کجا و چطور باید از آن ها استفاده کنید، بدهیم.
  • این دستگاه بر مبنای کنترل دوربین های شبکه طراحی شده و مدل های مختلف آن در ابعاد مختلف موجود است.
  • دوربین مداربسته در این روز ها نقش اول را در تامین امنیت منازل و محل کار افراد در سراسر جهان بر عهده دارند.
  • همچنین برای نصب دوربین بولت بهتر است یک محفظه فلزی بر روی آن نصب کنید تا در برابر باد و باران مقاوم شود.