انواع دوربین مداربسته و برندهای معتبر هایک ویژن لند

سیستم نظارت تصویری نامی کلی برای دوربین های نظارتی و دوربین های امنیتی که از آنها با نام دوربین مدار بسته نیز یاد میشود می‌باشد. در سیستم مداربسته آنالوگ، سیگنال‌های تصویر دوربین‌های مداربسته به صورت آنالوگ انتقال پیدا می‌کنند. نوعی از انواع دوربین‌های مداربسته که ارتباط بین دوربین و دی وی آر در بستر آنالوگ و با کابل RG59 (آنتنی) است. این سیستم به صورت مختصر یک سیستم مداربسته ساده و ارزان برای کاربری‌های غیر حرفه‌ای و غیر ضروری است.

دوربین های مدار بسته وای فای دار برای انتقال تصویر نیاز به دستگاه ضبط ندارند. برای انتقال تصویر دوربین وای فای روی موبایل نیازی به پورت LAN بر روی مودم نیست و داشتن یک مودم وای فای برای این امر کافیست. مودم وای فای می‌تواند یک مودم تلفن ثابت ای دی اس ال یا مودم جیبی سیمکارتی یا مودم همراه وای فای باشد. دوربین مداربسته چشمی درب یکی از انواع دوربین های حفاظتی و دوربین های امنیتی می‌باشد که قابلیت جایگزینی با چشمی معمولی دربهای ضد سرقت را دارند. اکثر این نوع دوربین مداربسته بر روی یک مانیتور کوچک و به همراه کارت حافظه قابل نصب بر روی درب ضد سرقت می‌باشند و قابلیت عکاسی از شخص یا شی پشت درب و ذخیره سازی تصاویر بر روی کارت حافظه را فراهم می آورند. دوربین و دستگاه و کلیه تجهیزات و سیستم های ارائه شده توسط گروه پاساک دارای تائیدیه‌های بین المللی و همچنین تائیدیه‌های ارگان های امنیتی، انتظاماتی و حراستی کشور می‌باشند.

انواع دوربین مدار بسته خانگی

امروزه استفاده از دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه IP افزایش یافته است زیرا شما به راحتی می توانید تنها با اتصال به شبکه اینترنت دوربین خود را راه اندازی نمایید. با خرید دوربین وایرلس می توانید حجم بیشتری از اطلاعات را با سرعت و کیفیت بالا ارسال نمایید. همکاران ما در بخش فروش دوربین مداربسته دی سی ای کالا می توانند در مورد شرایط خرید و قیمت دوربین مداربسته بی سیم به شما بهترین راهنمایی را ارائه کنند. این دوربین ها مناسب فضاهای داخلی هستند و به دلیل داشتن فاصله کانونی ثابت و دید در شب پایین، هزینه بالایی ندارند. دوربین های مکعبی رایج ترین انواع دوربین مداربسته برای سیستم های بی سیم هستند. استفاده از دوربین مدار بسته مکعبی به شما این امکان را می دهد تا در مخارج خود صرفه جویی نمایید.

همین موارد دوربین‌های C-Mount را به یک بازدارنده بصری مؤثر برای فعالیت‌های مجرمانه تبدیل می‌کند. این دوربین‌ها در یک محفظه دوربین مقاومی قرار دارند که از آنها در برابر شرایط آب و هوایی سخت محافظت کرده و این تجهیزات را برای استفاده در فضای باز مناسب می‌کنند. ظاهر این دوربین‌ها برای همه قابل تشخیص است و یک عامل بازدارنده در برابر سرقت و نفوذ هستند. دوربین‌های بولت در مواردی کاربرد دارد که نیاز به مشاهده از راه دور است و معمولاً در فضاهای باز که شامل پارکینگ‌ها، حیاط‌های پشت و جلو، مراکز خرید، دفاتر، کارخانه‌ها، انبارها و مزارع می‌شوند، یافت خواهند شد. دوربین های مدار بسته‌ای هستند که بسیار ساده و برای کاربران غیرحرفه‌ای طراحی شده اند و استفاده از آن‌ها بسیار رایج است.

دوربین مدار بسته از نظر شکل ظاهری

همچنین دوربین مارکت هم چنین برای خریداران عزیزی که قیمت دوربین مدار بسته برایشان مهم است، لیست کاملی پیشنهاد می کند که در آندوربین مدار بسته ارزانبا قیمت های مقرون به صرفه وجود دارد و مشتریان عزیز می توانند از آن ها استفاده کنند. هر کدام از این دوربین‌ها می‌تواند هم در محیط خارجی و هم داخلی نصب شوند اما دوربین دام به علت دارا بودن ویژگی‌ها خاصی که دارند گزینه‌ی مناسب‌تری برای محیط‌های داخلی و فضاهای بسته می‌باشد. این در حالی است که نصب دوربین‌های مداربسته بولت عمدتاً در فضای های باز صورت می‌گیرد. از کیفیت تصویر ۱ مگاپیکسل گرفته تا ۱۲ مگاپیکسل در دوربین‌های بولت وجود دارد.

دوربین های دام با لنز ثابت یا فیکس زاویه دید گسترده ای دارند و فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. با این تفسیر که هر چه فاصله کانونی کمتر باشد، زاویه دید دوربین مداربسته بیشتر است. فاصله کانونی در لنز های ثابت مشخص است و بطور مثال دوربین دام با فاصله کانونی 4 میلیمتر زاویه دید بیشتری نسبت به دوربین دام 6 میلیمتر دارد. اکثر دوربین های دام دارای قابلیت دید در شب هستند که این امر به واسطه LED های مادون قرمزی که در مجاورت لنز قرار دارد، حاصل می شود.

  • معمولا هزینه راه اندازی دوربین های تحت شبکه نسبت به دوربین های دیگر بالا تر است.
  • استفاده از دوربین های مداربسته، به عنوان سیستم نظارتی ساختمان، در چند دهه گذشته متداول بوده است.
  • با توجه به مطالب قبل دریافتید که امکان تعویض لنز این دوربین وجود ندارد و این نوع دوربین دارای لنزهای ثابتی می‌باشند.
  • همچنین در مواردی که نیاز به تعداد زیادی دوربین وجود داشت می‌توانید با مرتفع کردن نصب قابلیت دریافت تصاویر در زاویه وسیع و ۳۶۰ درجه میزان پوشش محیط مورد نظر را به حداکثر رساند.
  • اگر قبلاً آشنا نیستید، دوربین مداربسته PTZ توسط موتورهای الکتریکی و سرووهایی هدایت می شود که به ماژول دوربین داخل اجازه می دهد تا حرکت، کج و بزرگنمایی کند.

این مجموعه با همت پرسنل پویا و زحمت کش خود توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را به خوبی جلب کند. دوربین های مدار بسته با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. دوربین مدار بسته ، یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در سال های اخیر برای افزایش امنیت و آسودگی خاطر افراد در اکثر اماکن عمومی و خصوصی مانند مدرسه ها، کارخانه ها، شرکت ها، فروشگاه ها، منازل، خیابان ها و … به کار می رود. دوربین‌های مداربسته HD کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه می‌دهند که تصاویر را با وضوح بالا ارائه می‌دهد. بسته به بودجه شما‌، آنها می‌توانند وضوح 720pرا ارائه دهند‌، تا حداکثر 4K .

انواع دوربین مداربسته بر اساس لنز

انحصاری بودن و قیمت بالای دستگاه‌های hybrid در هنگام ارائه این تکنولوزی سبب شد تا رشد استفاده از دوربین‌های HD-CVI پس از مدت کوتاهی از معرفی آنها به شدت کاهش پیدا کرد. در دوربین‌های آنالوگ رزولوشن arya-cctv.ir به صورت تعداد خطوط افقی تشکیل دهنده تصویر تعریف می‌شود. عدم آگاهی باعث رسیدن آسیب می‌شود و ما در تلاشیم تا اطلاعات دقیقی را در حوزه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم به شما عزیزان منتقل نمائیم.