انواع دوربین مداربسته + راهنمای خرید + قیمت نمایندگی فروش دوربین هایک ویژن | arya-cctv

اما بر حسب توان مالی و نیاز خود می‌توانید از دیگر کابل‌ها نیز استفاده کنید. انواع مختلف دوربین مداربسته آی‌پی 4 برابر بهتر از دوربین‌های آنالوگ است. دیافراگم لنزها تعیین می‌کند که چه مقدار نور اجازه ورود به سنسور نوری را دارد.

  • یک محیط کاری انعطاف پذیر از پذیرش روزافزون فرهنگ کار ترکیبی شبکه ای ناشی شده است.
  • دوربین پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد.
  • امروزه دوربین لامپی جزو دوربینهای مداربسته پرطرفدار محسوب می شود و این به دلیل مزایای شگفت انگیز آن است.
  • اگرچه ممکن است تصور شود که دوربین های دام معمولاً در داخل خانه قرار می گیرند، در واقع اکثر دوربین های گنبدی در برابر آب و هوا مقاوم هستند و همچنین در برابر خرابکاری مقاوم هستند.

در نوع آنالوگ تبدیل سیگنال های تصویری به سیگنال های رادیویی امکان انتقال فراهم می شود. نوع تحت شبکه دوربین های بی سیم برای انتقال تصویر از تکنولوژی Wifi بهره می گیرند که در نتیجه حجم اطلاعات بیشتری ارسال و با سرعت بالاتر انتقال صورت می گیرد. برای محاسبه هزینه نصب مجله خبری دوربین مداربسته آریا باید ابتدا اطلاعاتی را جمع آوری کرد.

انواع دوربین مدار بسته از لحاظ نوع ضبط تصاویر

برای ضبط تصاویر ویدئویی ارسالی از دوربین مداربسته hd می توانید از دستگاه nvr و دستگاه dvr استفاده کنید، ضمن اینکه مانند مورد قبلی از کابل کواکسیال هنگام نصب استفاده می شود. از جمله مزایای آن نیز می توان به قیمت پایین با توجه به کیفیت مناسب آن اشاره کرد. پس از آن به راحتی می توانید با توجه به انتظاراتی که دارید و بر اساس هزینه ای که در نظر گرفته اید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید. قبل از خرید دوربین مداربسته نور محیط را بدقت در شب و روز بررسی نمایید و اگر به تصاویر در تاریکی و شب نیاز دارید دوربین مداربسته دید در شب و مادون قرمز را انتخاب کنید.

دوربین اسپیددام وای فای 4G

به دلیل وارداتی بودن اکثر محصولات قیمت متناسب با قیمت ارز تغییر خواهد کرد .چرا که قیمت ارز در قیمت تجهیزات امنیتی تاثیر بسیار خواهد داشت. همکاران گرامی جهت خرید کالا و خدمات بصورت برخط (تلفنی) اقدام فرمائید. LED های IR دوربین ها به یکدیگر می درخشند و در تاریکی روی ویدیوی آنها تأثیر می گذارند. ولی از طریق فناوری BLC یا کاهش دهنده نور پس‌زمینه که در دوربین IP وجود دارد این مشکل، کاملا برطرف می‌شود. مزیت این دوربین ها این است که احتیاج به کابل کشی برقی ندارند و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می کنند.

عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته

هارد یک تجهیز گران قیمت است و در مواردی حتی قیمت آن از دستگاه DVR نیز بیشتر می باشد. دوربین های مداربَسته مینیاتوری یا مخفی، همان طور که از نامشان پیداست، اندازه ای در حد دو بند انگشت دارند و امکان مخفی کردن آن ها وجود دارد. دوربین های با لنز موتور دار قابل چرخش بوده و می تواند در زوایای متفاوت تصویر برداری کنند. دوربین های با لنز متغییر قابل تنظیم بوده و پس از نصب می توان فاصله کانونی لنز را تنظیم کرد. دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. گروه ما با تمام مشکلات در زمینه کیفیت و رقابت قیمتی با رقیب های معتبر توانسته جوابگوی نیازهای مشتریان محترم باشد.

http://66toolkit.ir