انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | arya-cctv

البته ناگفته نماند که دستگاه DVR از تجهیزات جانبی دوربین مدار بسته است و آن را باید به صورت جداگانه تهیه کنید. نکته ای که در رابطه با انواع دوربین مدار بسته وجود دارد این است که این دوربین ها تنها به منظور تامین امنیت استفاده نمی شوند و از آنها جهت نظارت بر اماکن مختلف نیز استفاده می گردد. صاحبان شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند رفت و آمد و عملکرد پرسنل فعال در شرکت را کنترل نموده و به بهبود بازدهی نهایی شرکت کمک نماید. اغلب، دوربین های مداربسته بولت در گرفتن تصاویر واضح از مردم و پلاک ها در مسافت های بسیار زیاد مناسب می باشند. نصب این دوربین های نسبت به دوربین های مدار بسته دام بسیار راحت تر بوده و تنها نیاز به یک پایه دیواری ساده دارد.

  • توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد.
  • زاویه دید این دوربین به انواع مختلفی مثل ۲،۴،۶،۸ و ۱۲ میلیمتری و غیره تقسیم بندی می شود.
  • بدون داشتن شواهد کافی، ممکن است این شرکت ها محکوم به پرداخت هزینه های گزافی شوند.

این وسایل همه از موارد ضروری و مهم دوربین تحت شبکه است که در ابتدا باید مهیا باشد. ولی حداقل از کابل‌کشی‌های اضافی که دوربین آنالوگ استفاده می‌شود، کاملا بی‌نیاز خواهید شد. دوربین مداربسته چرخشی یا ptz در شرایط محیطی بسیار سخت قابلیت کارکرد را دارد و از نظر قیمت بسیار گران‌ تر از دوربین‌ های ساده هستند.

http://66toolkit.ir

دوربین مداربسته تحت شبکه یا IP برای صاحبان مشاغلی که بیشتر دور از مکان خود فعالیت دارند و همیشه در حال جا به جایی هستند، انتخاب بسیار خوبی است. علاوه بر تنوع مدل‌های دوربین می‌توان دوربین‌ها را براساس برند و شرکت تولیدکننده آنها نیز تقسیم کرد. کارخانه‌های مختلفی در جهان اقدام به تولید دوربین مخفی می‌کنند و کیفیت ساخت آنها، امکانات ،گارانتی و قیمت آنها با هم متفاوت است.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1643G0-IZ

دوربین های لامپی 360 درجه به صورت رم خور و دید در شب می‌باشند و تصاویر دوربین بر روی کارت حافظه ذخیره می‌گردد. همچنین با اتصال وای فای لامپ دوربین دار به یک مودم (مودم تلفن ثابت مجله خبری دوربین مداربسته آریا خانگییا مودم سیم کارت خور) امکان مشاهده اینترنتی تصاویر دوربین لامپی از راه دور وجود دارد. دوربین سیم کارتی Clever Dog TM101 تیوا یک دوربین مداربسته سیمکارت خور و رم خور است.

دیدگاه خود را بنویسید لغو پاسخ

عبارت High Definition Transport Video Interface به کلمه HD_TVI مخفف شده است. این دوربین مداربسته آنالوگ از لحاظ سبک تکنولوژی و نوع طراحی مشابه با سری‌های AHD و CVI می‌باشد. در واقع شرکت‌هایی که به دنبال تمایز از سایر شرکت‌ها هنگام فروش محصولات خود بودند این سیگنال‌ها را انتخاب کردند. قیمت دوربین مدار بسته بر اساس مدل، برند و کیفیت دستگاه تعیین می‌شود که توصیه می‌شود حتما مقاله راهنمای خرید دوربین مدار بسته در وب سایت ردیاب من را بررسی فرمایید. پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد.

دوربین لامپی ۳۶۰ درجه