انواع دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته دوربین مداربسته قیمت

توجه کنید که بهترین‌دوربین‌های مداربسته تحت شبکه، کیفیت تصویر ۱۲ مگاپیکسل و آنالوگ، ۸ مگاپیکسل را دارا هستند. هر یک از اریا سی سی تی وی برای کار خاصی استفاده می شوند و کاربرد مخصوص به خود را دارد. آب و هوا، شرایط جوی، فرد یا افرادی که‌ مورد نظارت قرار میگیرند و موارد دیگر در انتخاب نوع آن تاثیر گذاراند. با توجه به نوع سیگنال دریافت و انتقال اطلاعات نیز متفاوت اند و مدل های مختلفی دارند.

  • هنگامی که شما تصویر را بر روی مانیتور خود مشاهده میکنید آن را به صورت استاندارد یا رزولوشن 1920×1080 مشاهده می‌کنید، در نتیجه تصویر کشیده میشود و تار تر و بی کیفت تر دیده میشود.
  • یعنی اطلاعات قبل از خرید پکیج دوربین مداربسته بیسیم یکی از انواع دوربین مداربسته.
  • دوربین هایی که با محفظه های خاص مهر و موم می شوند در برابر انفجار شیمیایی حفظ شوند.
  • در دوربین‌های دید در شب تمامی رنگ‌ها به صورت واضح نمایش داده نمی‌شود و معمولا به رنگ سبز تیره نمایش داده می‌شوند که چشم انسان به آن حساسیت بیشتری دارد.

از دوربین‌های ANPR و LPR برای خواندن و ذخیره داده‌ها در ثبت پلاک استفاده می‌شود. این دوربین‌ها یک راه حل ساده و کارآمد برای بسیاری از سازم‌آنها از جمله کنترل ترافیک، عوارضی جاده‌ها، ایستگاه‌های بنزین، کنترل عبور از مرز و کمپانی‌های پارکینگ اتومبیل ارائه می‌دهند. از ANRP برای تشخیص خودکار شماره پلاک ماشین‌ها استفاده شده و LPR دوربین مدار بسته پلاک خوان است. این دوربین‌ها در هنگام ترافیک سنگین ماشین‌ها، اطلاعات فراوانی را ثبت کرده و امنیت را برقرار می‌کنند.

دوربین مدار بسته dahua  hik  samsung  utech

عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند. اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد.

دوربین مداربسته صنعتی دید در شب

این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود ۱۸ متری تشخیص داد. کاربرد نظامی ،صنعتی ،کنترل ترافیک ،ارتباطات ویدیویی ،فضایی و تصویربرداری نامحسوس از جمله کاربردهای انواع دوربین مداربسته هستند. در ادامه به صورت کامل تر، سعی بر آن شده تا کاربردهای اصلی دوربین مداربسته را در اختیار شما قرار دهیم. استفاده از این نوع دوربین‌ها، بیشتر برای شرکت‌ها و مکان‌هایی که تعداد دوربین در آنها بالا خواهد بود، توصیه می‌شود، زیرا که باعث کاهش هزینه‌های کابل کشی، خواهد شد.

از نظر ظاهر این دوربین های مدار بسته شبیه به لامپ هستند و می توانند از خود نور نیز تولید کنند. از نظر نوع فیلمبرداری دقیقا مانند دوربین های 360 تصاویر را ضبط می کنند. دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند.

دوربین دید در شب مداربسته روی آینه مدل MAK