انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهر فاواتک

بر روی این دوربین ها یک موتور تعبیه شده است که باعث دوربین های مدار بسته speed dome از قیمت بالاتری برخوردار باشند. به طوری که دوربین های دام واسپید دام دارای قابلیت چرخش و زوم هستند. انتخاب نوع دستگاه در این حال متناسب با قابلیت های مورد نیاز مصرف کننده می باشد. پس از اتصال دوربین به اینترنت ، تصاویر به سرور شرکت پشتیبانی دهنده انتقال یافته و هر زمان صاحب دوربین مدار بسته arya-cctv.ir تمایل داشته باشد، تصاویر را بر روی تلفن همراه خود دریافت می نماید. این انتقال تصاویر به اصطلاح P2P نام دارد و خریدار را از پرداخت هزینه برای انتقال تصاویر دوربین ، بی نیاز می کند. استفاده از نرم افزار کاملاً شبیه به دستگاه NVR عمل می‌ نماید، با این تفاوت که این نرم افزار بر روی کامپیوتر نصب شده و قابلیت مدیریت، ذخیره و ارسال تصاویر بر روی بستر شبکه را فراهم می ‌نماید.

در بازار مانیتورهای ویدئویی با دو نوع نمایشگرها و LED در اندازه های مختلف ارائه می شود پیکسل مهمترین جز در نمایش یک تصویر است. در خیابان ها، کوچه ها و محوطه ها با استفاده از دوربین مادون قرمز یا با دوربین های که مجهز به سنسور LED می شوند کار می کنند. بصورت اتوماتیک در روز خاموش و با برق 12 ولت تصویر را از 6 الی 30 متر در زاویه 90 درجه تصاویر را ثبت و ضبط می کنند. برخی از دوربین های مدار بسته خورشیدی نام دارند و به طور مداوم با انرژی نور خورشید شارژ می شوند. از طریق پانل های خورشیدی شارژ می شوند و هرگز به تغییر باتری احتیاج ندارند.

یکی از مهم ترین دسته بندی ها در انواع دوربین مدار بسته دسته بندی براساس نوع تکنولوژی است. آریا هوشمند با در نظر گرفتن تقاضا و نیاز مشتریان برا دوربین مداربسته آنلوگ با کیفیت HD اقدام به فروش پکیج دوربین مداربسته 2 عددی، 4 عددی و 8 عددی AHD با قیمت مناسب و گارانتی کرده است. دوربین مارکت با سابقه بیش از 10 سال فعالیت در زمینه تجهیزات امنیتی، قادر است تا بهترین قیمت دوربین مداربسته را به شما ارائه دهد. پیش از اقدام برای خرید دوربین مدار بسته بهتر است با ویژگی های بارز انواع دوربین ها و تفاوت های آنها آشنا شوید.

لیست قیمت دوربینهای مدار بسته

دوربین‌های مداربسته در انواع، ویژگی‌ها، سبک‌ها، طرح‌ها و همه اینها متفاوت هستند. نکته‌ای که به ذهن ما می‌رسد تعداد انواع آنها برای نصب دوربین مداربسته است. در واقع دوربین‌های مداربسته AHD ورژن با کیفیتی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ بوده و کیفیت خیلی بالاتری نسبت به این دوربین‌ها دارد.

حدود قیمت دوربین مداربسته

سیستم های دوربین مدار بسته قادر به پیگیری آنچه که در محوطه اتفاق می افتد ، است. با نظارت بر فعالیت کارگران و بازدید کنندگان در محل کار خود ، شما و نیروهای کار می توانید آرامش کاملی در مورد آنچه اتفاق می افتد داشته باشید. دوربین های مدار بسته بولت دارای طراحی نمادین هستند که بسیار قابل مشاهده است. این دسته از دوربین های مدار بسته ظاهری استوانه ای دارند و قادر به مشاهده مسافت های طولانی هستند. این دسته از دوربین ها برای محیط های خارجی بسیار مناسب هستند ، از این رو پوشش آن ها مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و کثیفی می باشد.

فروش دوربین مداربسته هایکویژن hikvision

یک دوربین مداربسته گنبدی نام خود را از محفظه گنبدی شکل که دوربین در آن قرار دارد گرفته است. در حالی که این نوع از انواع دوربین مداربسته از نظر ظاهری دوربین‌های مداربسته نسبتاً محتاطی هستند‌، اما این آنها را از بازدارندگی مجرمان باز نمی‌دارد. دلیل این امر این است که پوشش گنبد واقعاً برای مردم دشوار است که ببینند دوربین به کدام سمت می‌رود.

بنابراین این سیستم دوربین مداربسته ایده آل برای مکان های تجاری است که نیاز به نظارت شبانه روزی دوربین مداربسته در یک محیط بیرونی با شرایط نوری متفاوت دارد. با توجه به این که اشاره کردیم دوربین‌های مداربسته یکی از مهم‌ترین وسایل امنیتی در سراسر جهان به شمار می‌رود و هر روز ویژگی‌های پیشرفته‌تری به این دوربین‌ها اضافه می‌شود. یکی از این ویژگی‌های جدید تکنولوژی ضبط تصاویر با کیفیت در شب می‌باشد. در واقع این نوع دوربین‌ها مجهز به بهبود تصاویر به صورت الکترونیک در شب می‌باشند.

  • اصلی ترین تفاوت میان این دو دوربین را نحوه ی تغییر دادن فاصله ی کانونی دوربین ها شکل داده است به طوری که در دوربین مداربسته متغیر موتورایز، فاصله ی کانونی به شکل اتومات و خودکار تنظیم می شود.
  • دوربین های کنترل سرعت نیز نوعی از دوربین های مداربسته می باشند که قادر به ثبت پلاک افراد متخلف بوده و می توانند از بروز تخلفات رانندگی جلوگیری نمایند.
  • میزان نوری که یک چیپ CCD می‌تواند دریافت کند بسیار محدود است بنابراین نور ورودوی به چیپ CCD باید به وسیله محدود کننده‌ها به مقداری خیلی کمتر از مقدار واقعی خود تقلیل یابد.
  • در حال حاضر کاربران دیگر تمایلی به تهیه این نوع دوربین ها ندارد زیرا دوربین های بولت یا دام می تواند نیاز آن ها را رفع کند.
مدتی بعد از ساخت دوربین HD شرکت های مختلفی توانستند دوربین های مداربسته آنالوگ با فناوری Full HD که کیفیت آن به مراتب بیشتر از دوربین های HD بود بسازند. اولین نسل دوربین­‌های مداربسته آنالوگ‌­ها هستند که برای دریافت و ارسال اطلاعات صدا و تصویر از امواج آنالوگ استفاده می­‌کنند. صدا و تصویر این دوربین‌ها به کمک یک کابل دو رشته­‌ای جداگانه منتقل می­‌شود که یکی از آنها برای جلوگیری از نویز است. کیفیت این دوربین­‌ها چندان خوب نیست، زیرا امواج آنالوگ همواره در معرض نویزهای الکترومغناطیسی و نوسانات برقی هستند که تا حدی با استفاده ازکابل‌ها و تجهیزات با کیفیت بالا کیفیت قابل جبران است. بنابراین امکان استفاده به صورت بیسیم نیست، زیرا کیفیت را به شدت تحت تأثیر می­‌گذارد. همچنین برای ضبط و دیدن تصاویر آنالوگ باید از سیستم دیجیتال استفاده کرد که به کمک دستگاه “ضبط تصاویر دیجیتال dvr” است.

از دوربین بولت برای کاربری های با حساسیت متوسط همانند مقابل درب ساختمان، سوله‌ها، درب مغازه و … استفاده می‌شود. این نوع دوربین‌ها انتقال اطلاعات را بر اساس پروتکل‌های شبکه انجام می‌دهند. دوربین مدار بسته تحت شبکه یا IP در مقابل دوربین‌های آنالوگ قرار می‌گیرند و تمام معایب آنالوگ که در بالا اشاره شد را بر طرف کرده‌اند. این نوع از دوربین های مداربسته بسیار مشابه به دوربین های گنبدی و اسپید دام هستند و دارای قابلیت چرخش و گردش در جهات مختلف و زوم کردن در زوایای خاص هستند.

اما از آنجا که فرایند جمع آوری نور در این دوربین ها بسیار بهینه شده است، قابلیت این را دارند تا در مکان های با نور کم هم تصاویر واضح و خوبی ارائه دهند. سیستم جمع آوری نور این نوع دوربین ها قالبا با افزایش سطح دیافراگم نور ورودی و استفاده از لنز محدب در دریچه ورودی نور بهینه سازی می‌شود. دوربین تحت شبکه تصویر برداری از مکان مورد نظر شما را با کیفیت تصویر بالا انجام می دهد و تصاویر را برای ضبط روی هارد دیسک از طریق شبکه ارسال می کند . در عصر حاضر و با پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه تجهیزات نظارتی، از تجهیزات مختلفی برای فراهم کردن امکان نظارت بر مکان‌های مختلف استفاده می‌شود. یکی از این تجهیزات دوربین مداربسته است که به طور گسترده در بسیاری از ساختمان‌ها، ادارات، کارگاه‌ها و کارخانجات از آن به منظور فراهم کردن امکان نظارت مستقیم بر محیط استفاده می‌شود.