انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهر فاواتک

مراحل نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته اچ دی سی وی آی همانند سایر دوربین‌های مداربسته آنالوگ قدیمی ساده و بدون ایجاد تغییر در ساختار آن صورت می‌گیرد. یعنی دوربین مداربسته در نقش فرستنده و تجهیزات ضبط مانند دی وی آر مابین دوربین و گیرنده قرار می‌گیرند. دوربین مداربسته بولت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P با رزولوشن 2 مگاپیکسل با برد دید در شب 20 متر است. این دوربین یکی از محصولات سری کوپر داهواست که به دلیل قیمت پایین و کیفیت مطلوب 2 مگاپیکسل، جزو یکی از پرفروشترین مدل های داهوا بشمار می رود. با این حال، طول کابل کشی مورد نیاز می تواند بر نوع سیستم امنیتی که نصب می کنید تاثیر بگذارد.

دوربین های مداربسته عموماً به شکل دام و بولت یا بالت طراحی می شوند. دوربین های دام دوربین هایی گنبدی شکل هستند که روی سقف قرار arya-cctv.ir می گیرند. اگر دوربین دام شما از نوع تحت شبکه باشد احتمالاً توانایی چرخش و تکان خوردن ۳۶۰ درجه از راه دور را خواهد داشت.

  • دوربین مداربسته داهوا HAC-HFW1200TP-A – دارای سنسور اینچی2.7 CMOS – دارای دید در شب 25 متری هوشمند – دارای میکروفون داخلی – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 2 مگاپیکسل – دارای تکنولوژی بهبود تصویر…
  • نوعی ار دوربین مداربسته معمولا به شکل دایره ای که به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب می شود.
  • زوم اپتیکال در این دوربین‌ها، به این معنی است که می‌توانید تمرکز بیشتری داشته باشید.
  • قیمت کم، سیستم کوچک و نصب آسان، سه مزیت مهمی هستند که دوربین های آنالوگ را، به بهترین انتخاب برای کاربران خانگی و کسب و کار های کوچک تبدیل کرده اند.
  • انرژی الکتریکی جمع شده بسیار کم و ضعیف است بنابراین در این سیستم تقویت می‌شود و تصاویر را برای ما نمایش می‌دهد.

دوربین های مداربسته اسپید دام یا گردان مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص را دارند . با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی شده و زمان بندی شده از مکان های مختلف تصویر برداری و ثبت کرد . برخی از دوربین های دام قابلیت چرخش داشته و می توانند در زوایای مختلف تصویر برداری کنند .

در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید. در دوربین‌های PTZ شما می‌توانید دوربین را به سمت چپ و راست ببرید (بچرخانید)، آن را پایین و بالا کنید (کج کنید) و یا به لنز اجازه‌ی زوم کردن روی مناظر دور و نزدیک را دهید. این دوربین‌ها مناسب مک‌آنهایی هستند که یک اپراتور به طور مداوم در حال چک کردن دوربین است و می‌تواند بر هر منطقه‌ای که دوست دارد زوم کند. سپس به صورت مستقیم و یا از طریق سوئیچ، دستگاه دی وی آر باید با استفاده از کابل شبکه به کامپیوتر وصل شود. دوربین صدا و تصویر را‌ از طریق کابل به دستگاهDVR منتقل می کند و دستگاه آن را‌ به نماشگر ها برای پردازش و ثبت اطلاعات انتقال می دهد. در صورت داشتن قابلیتPOE می‌توان دوربین را از طریق کابل شبکه تغذیه نمود.

دوربین های مینیاتوری یا mini camera همانگونه که از نامشان پیداست دوربین های مداربسته کوچک متداول در بازار هستند. معمولا آنها را در جایی که می خواهند دوربین نامحسوس باشد بکار می گیرند. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. دوربین مداربسته AL یا هوش مصنوعی نوعی پیشرفته ای است که به سنسورهای مختلفی مجهز می باشد و می تواند انسان، حیواناتو غیره را شناسایی کند.

فروش عمده دوربین های مدار بسته گردشی و چرخشی (اسپید دام)

دوربین مداربسته اسپید دام دارای بدنه فلزی و استاندارد IP67 ,IP68 است که این ویژگی ها ، بدنه دوربین را در مقابل باران و رطوبت محافظت می نمایند. دوربین مداربسته اسپیددام قوی ترین دوربین برای کنترل تردد محسوب میشود. این دوربین با توان چرخشی 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی میتواند با سرعت قابل تنظیم ، گردش دورانی داشته باشد .

دوربین‌های IP ، از طریق شبکه‌ای متصل می‌شوند که امکان دسترسی به فیلم زنده را از هر نقطه از جهان از طریق اینترنت فراهم می‌کنند. تمامی سیستم‌های مداربسته مدرن به دلیل سهولت اشتراک گذاری ویدئو و نظارت از راه دور از دوربین‌های IP استفاده می‌کنند. طراحی نقشهدوربین مدار بستهمی‌تواند تأثیر بسزایی بر تسهیل روندنصب و راه اندازی دوربینمدار بستهداشته باشد. اگر نیازمند اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدار بسته هستید همکاران ما در بخش فروش با افتخار پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند. لغت Dome از شکل ظاهری دوربین مداربسته که شبیه گنبد است، گرفته شده است. دوربین های مدار بسته شبکه بر اساس صنعت الکترونیک و کامپیوتر ساخته می شوند.

ضبط کننده های ویدئو دوربین مداربسته

قبل از انتخاب و خرید دوربین مداربسته تصمیم بگیرید که سیستم چه مدت باید تصاویر را در خود ذخیره داشته باشد. مطابق آن تعداد هارد مورد نیاز و در نهایت دستگاه مناسب را انتخاب کنید. حداقل یک دوربین مداربسته می خواهید درب ورودی شما را بپوشاند، و بالقوه یک دوربین مدار بسته در پشتی شما را کنترل کند، زیرا اینها اغلب نقاط اصلی ورود هستند.

دوربین‌های C-Mount معمولاً حجیم هستند، بنابراین، مانند دوربین‌های گلوله، به عنوان یک بازدارنده قابل مشاهده در برابر فعالیت‌های مجرمانه عمل می‌کنند. دوربین‌های گلوله معمولاً در فضای باز قرار می‌گیرند، بنابراین بدنه آن‌ها در برابر آب، گرد و غبار و خاک مقاوم می‌شوند. دو ویژگی مهم دوربین‌های AHD نوع تصویر و مسافت ارسال تصویر بر روی کابل است همانطو که مشخص است این دوربین از خانواده آنالوگ می‌باشد. با این تفاوت که وضوح تصویر این محصول برحسب واحد مگاپیکسل می‌باشد و دیگر از کیفیت قبلی خطی TVL استفاده نمی‌کند. اطلاعات همچنان به صورت آنالوگ انتقال پیدا می‌کند اما نوع کدگذاری آنها متفاوت است و می‌توان با حجم بیشتری انتقال اطلاعات را انجام داد در نتیجه تصویری با رزولوشن بالاتری را دریافت خواهیم کرد . دوربین‌های چشم ماهی نیز کاربرد های بسیاری دارد و می‌توان در محیط‌های مختلفی مانند سوله‌های بزرگ، اماکن تفریحی و محیط‌های وسیع آن را نصب کرد.

فروش و پخش عمده دوربین anni