انواع دوربین مداربسته آموزشگاه فنی پویان

هر کدام از این پردازنده ها خود شامل چند نوع چیپ تصویر متفاوت می باشند. پهنای باند یک ظرفیت ارتباطی سیمی یا بی سیم است که می تواند حداکثر مقدار داده ها را از یک نقطه به نقطه ای دیگر در یک شبکه کامپیوتری یا شبکه جهانی (اینترنت) در یک زمان معین -که معمولا یک ثانیه است- انتقال دهد. بر خلاف یک تصور غلط رایج، پهنای باند مبنایی برای اندازه گیری سرعت شبکه نیست.

دوربین مداربسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

با لمس یک دکمه، لنز دوربین می‌تواند به چپ و راست حرکت کند، به بالا و پایین کج کند یا بزرگ‌نمایی کند. اگر یک نگهبان دارید که فید ویدیوی زنده را در سایت نظارت می کند، انتخاب ایده آلی است. HD-CVI تکنولوژی برای ارائه تصاویر با رزولوشن HD بر روی بستر کابل کواکسیال که محدودیت‌های دوربین‌های آنالوگ از جمله ارائه تصاویر تا رزولوشن 1080P ارتقا داد. این لنزها فاصله کانونی ثابتی دارند به این معنی که پس از نصب زاویه دید را نمی‌توان تغییر داد و ثابت است. این لنزها هزینه پایین‌تری نسب به لنزهای دیگر دارند و از این رو بسیار پر طرفدار و پر کاربرد هستند.رایج‌ترین انواع لنزهای ثابت لنزهای ۳٫۶ میلی‌متر، ۲٫۸ میلی‌متر و ۴ میلی‌متر هستند. در این دوربین‌ها تصاویری که از مادون قرمز با توجه به گرمای اجسام و یا موجودات زنده بازتاب می‌شود را دریافت می‌کند.

  • یکی از ساده ترین و راحت ترین راه های ایجاد امنیت، استفاده از دوربین مداربسته است.
  • با توجه به این که استفاده از تصاویر بدون وجود دستگاه DVR در اکثر مدل ها ممکن نیست، سیم کشی انواع دوربین مدار بسته آنالوگ نسبت به سایر مدل ها بیشتر است.
  • در یک مجموعه همانگونه که حفاظت از تجهیزات و وسایل شرکت امری ضروری و بدیهی به شمار می آید، ایجاد حس آرمش و اطمینان خاطر در کارکنان به همان اندازه دارای اهمیت می باشد.

WDR یا دامنه دینامیکی بالا در مورد دوربین هایی مورد استفاده قرار میگیرد که بازه دینامیکی بیشتری از دوربین های عادی دارند. قابلیت تماس تلفنی و یا ارسال Email توسط سیستم در صورت تحریک سیستم هشدار Remote Alarm. مشاوره در زمینه کنترل و گسترش محیط تحت پوشش دوربینها و ارتقاء سیستم های حفاظتی و arya-cctv.ir بهینه سازی آن ها. نصب کامل و راه اندازی سیستم های امنیتی و حفاظتی برای دستیابی به عملکرد مطلوب و قابل اطمینان . هنگام نصب دوربین حفاظتی، قبل از ایجاد سوراخ، دو بار اندازه گیری و بررسی کنید. برای جلوگیری از ضعف فیلم های امنیتی، حتما دور از نور مستقیم خورشید با دوربین حفاظتی روبرو شوید.

دوربین های مدار بسته ای که دارای ظاهری مسطح هستند و در مکان های مسقف نصب می شود. در حالت دستی عملیات زوم توسط کاربر یا نصاب دوربین مداربسته انجام می شود. در دوربین های تحت شبکه یا IP برق و تصویر از طریق یک کابل به دستگاه ضبط کننده NVR منتقل و پردازش می شود. این دوربین ها نسل جدید دوربین های مدار بسته می باشند که به صورت هوشمند طراحی شده اند.

دوربین های مدار بسته دائما در حال دریافت نویزهایی که توسط دستگاه‌های اطرافش یا دیگر مدارات داخل خودش تولید می‌شوند، است. این نویزهای موجود در محیط توسط دوربین های مداربسته، همراه با تصویربرداری دریافت شده و باعث می‌شود عکس‌ها یا فیلم‌ها برفکی و تار شوند. دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 از سنسور ۴٫۱Megapixel CMOS بهره می برد.دوربین مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 جهت نصب در فضای بیرونی ساختمان طراحی شده و در برابر نفوذ آب و سرما و گرما مقاوم می باشد. دوربین ها با توجه به نیاز مخاطب و نصب در محیط های گوناگون اعم از حالت دیواری، سقفی و یا مخفی به چند دسته تقسیم میشوند که به توضیح آنها خواهیم پرداخت. امروزه به طور کلی دوربین ها از تکنولوژی تحت شبکه و یا آنالوگ HD برخوردار هستند که نوع آنالوگ محدود بوده و کیفیتی متوسط ارائه میدهد و در مقابل نوع تحت شبکه از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بالایی دارند.

دوربین های حرارتی انتخابی ایده آل برای جلوگیری از وقوع حوادثی همچون آتش سوزی، بیش از حد گرم شدن تجهیزات، آسیب های ناشی از انجماد، و بسیاری از عوامل مخرب دیگر می باشند. دوربین مداربسته هم باید دارای مدل های مختلف با مشصات مختلف باشد تا بتواند در تمامی مکان ها با شرایط مختلف کاربرد داشته باشد. با توجه به تنوع وسیع دوربین های مداربسته لازم است که برخی اصطلاحات که برای ویژگی یکسان WDR به کار می رود آشنا شوید. قابلیت هایی که ذکر شد همگی به قابلیت WDR اشاره دارند و این تغییر اسم ها صرفا به خاطر مباحث بازاریابی و جذب کاربر صورت گرفته است. در حال حاضر این تکنولوژی به طور گسترده در بین تولید کنندگان جهانی از جمله اچ اس تی ویژن و داهوا در حال استفاده است.

دوربین‌های آنالوگ معایبی دارند که در زیر به آن اشاره شده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد. LED‌های مادون قرمز امکان ضبط واضح را حتی در محیط‌های سیاه و سفید نیز دارند. بزرگنمایی نوری در این دوربین‌ها به این معنی است که می‌توانید از نزدیک روی سوژه‌ها تمرکز کنید. این دسته از دوربین ها گزینه ای ایده آل برای کسانی است که ممکن است بخواهند زمینه دید را تطبیق دهند. آنها مجهز به لنزهای جداشونده ای هستند که می توانند برای ردیابی مسافت های مختلف چرخانده شوند.

فروش و عرضه مستقیم دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن اعلام سرقت و گیت فروشگاهی نپاکو

نخستین سیستم دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط شرکت زیمنس آلمان طراحی و تولید و توسط یک مهندس آلمانی تبار منطقه مورد نظر نصب گردید. امروزه انواع مختلف دوربین های مداربسته، با توجه به نیاز کاربر، در برندهای مختلف با امکانات متنوع خریداری شده و به واسطه افراد متخصص در مکان مورد نظر نصب خواهند شد. این تکنولوژی نیز مختص دوربین های مداربسته توربو اچ دی هایک ویژن می باشد که می تواند سیستم آنالوگ را بدون نیاز به تغییر در بستر آن به HDTVI تغییر دهد. در این دوربین ها امکان انتقال تصویر از طریق کابل RG59 نیز فراهم شده است. همچنین ویژگی اصلی آن امکان دسترسی به رزولوشن 1080 و 720 پیکسل می باشد.