انتشار نخستین تصاویر دوربین‌های مداربسته از آتش سوزی زندان اوین + فیلم

سیستم‌های امنیتی همچنین به شما امکان می‌دهند فیلم‌های خود را در فضای ابری ذخیره کنید، پشتیبان‌گیری ایجاد کنید و فیلم‌ها را برای استفاده بعدی بایگانی کنید. تصمیم گیری برای نصب یک سیستم دوربین امنیتی در خانه شما مرحله آسانی است. به سرعت متوجه خواهید شد که دوربین های امنیتی مختلف برای کارهای مختلف مناسب هستند. با وجود این موضوع، اجازه دهید لیست مختلفی از ویژگی هایی را که باید در سیستم دوربین امنیتی خود داشته باشید، بدون ترتیب اهمیت خاص، بررسی کنیم.

کاهش هزینه ها با نصب دوربین مداربسته

توجه داشته باشید که همیشه خرید دوربین‌های مدار بسته گران صحیح نمی‌باشد. به این دلیل که ممکن است ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن دوربین برای شما کارایی نداشته و با پرداخت هزینه بالا، فقط از نظر مالی ضرر کرده‌اید. خرید دوربین مداربسته ، بر اساس به پروتکل ارتباطی شبکه یا آنالوگ ، با سیم یا بدون سیم بودن، نوع کیفیت تصویری که دارد ، مقدار دید در شب، درجه حفاظت و محیطی، جنس بدنه و خیلی از مسائل دیگر ، کاملا متغییر است . با الکتروبرتر همراه باشید تا با دوربین های مداربسته در مدل های مختلف آشنا شوید . وقتی صحبت از خرید دوربین مداربسته برای مغازه می‌شود، بی شک نگاه اولین دلیل برای تامین امنیت مکان کسب و کار و پیشگیری از بروز سرقت و هرگونه اتفاق ناخواسته با افزایش ضریب امنیت از طریق نصب دوربین مداربسته هستم. اما باید در نظر داشت که نصب یک سیستم دوربین مداربسته در محیط کسب و کار به عنوان یکی از الزامات اداره اماکن برای اعطای مجوزی فعالیت به واحد صنفی است.

وظیفه اصلی دوربین مداربسته دریافت تصویر محیط و ارسال آن برای دستگاه ضبط (DVR یا NVR) جهت ضبط و ذخیره‌سازی می‌باشد. با استفاده از دوربین های مداربسته تحت شبکه شما می توانید به راحتی با استفاده از اینترنت از راه دور نیز محیط کار خود را زیر نظرداشته باشید تا رفتار کارمندان خود را کنترل نموده و از تعهد کاری آنها نسبت به مجموعه خود مطلع شوید. همچنین می توانید فیلم های دوربین مداربسته را به صورت آفلاین که بر روی حافظه دستگاه ضبط تصاویر ذخیره شده است مشاهده نمایید. PTZ در واقع مخفف Pan (چرخش)، Tilt (دوران)، Zoom (بزرگنمایی) می باشد. دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد.

دلیل اصلی بیشتر بودن قیمت دوربین مداربسته این نوع نیز کیفیت فوق العاده‌ی تصاویر آن می باشد. بسیاری از این دوربین ها به ویژگی های هوش مصنوعی کاربردی مانند تشخیص حرکت، تشخیص دما و… هم چنین شما می تونید دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته که شامل ۲۶ فیلم آموزشی به همراه نسخه پی دی اف دوربین مداربسته ۱ رو تهیه کنید. سنسور تصویر بهترین دوربین مداربسته بهتره که سونی باشه ولی سونی بودن الان توی بازار کشور ما پر شده ولی اینکه اصله یا تقلبیه و وارد کننده عزیز فیک اون رو آورده ، جای بحث داره.

رمز پیش فرض دستگاه TVT

اگر به دنبال دوربینی هستید که در تمامی شرایط جوی افرادی را تحت نظر بگیرد، دوربین بولت برای شما مناسب تر است. زیرا این دوربین می تواند با تحمل تمامی شرایط آب و هوایی بهترین تصاویر را برایتان ثبت کند. دوربین های تحت شبکه امروزه از محبوبیت بالایی برخوردارند و آن هم به این دلیل است که کیفیت بالاتری داشته و در بستر شبکه امکان ارسال هم زمان نیز وجود دارد. علاوه بر این برای ذخیره سازی اطلاعات، دارای کارت حافظه نیز می باشد. فروشگاه سپنتا یکی از معتبر ترین برندهای موجود در بازار یعنی “اکسوم” را دارد که می توانید با مراجعه به این سایت و مطالعه ویژگی های منحصر به فرد این محصول درصدد تهیه آن با نازل ترین قیمت، اقدام کنید. منظور از سیستمهای آنالوگ، دوربین و دی وی آری است که بر پایه کابل کواکسیل نصب میگردد و ممکن است تصاویری با کیفیت پایین TVL و یا تصاویری با کیفیت بالا مثلا 6 مگاپیکسلی ارائه دهند.

در برخی از کارخانه ها و کارگاه های صنعتی تحت شرایط خطرناک و دشوار عملیاتی را انجام می گیرد. بذیهی است نظارت بر کارکرد این پروسه ها بصورت مستقیم امکان پذیر نیست و خطر مالی و یا جانی به همراه دارد. ما شما را برای خرید اریا سی سی تی وی مناسب راهنمایی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید. لنز دوربین مداربسته برگرفته شده از کلمه انگلیسی به معنای ترکیبی از عدسی های صیقل داده شده در مجموعه استوانه ای شکل است که نور با عبور از آن ها به سطح سنسور برخورد می کند و تصویر با توجه به طول و عرض آن سنسور ثبت می گردد. دوربین مدار بسته فیش آی را در سقف با حداقل ۳ متر ارتفاع نصب می کنند و دید بسیار گسترده ای دارد و این امکان را فراهم می کند که به جای استفاده از چند دوربین از یک فیش آی استفاده شود.

همانطور که از این نام پیداست، این دوربین ها طوری طراحی شده‌ اند که به طور بهینه در شرایط تاریکی مطلق عمل کنند. آن‌ ها با استفاده از فناوری مادون ‌قرمز به این کار دست می ‌یابند. مدل ‌های مادون ‌قرمز گران ‌تر از دوربین‌ های روز/ شب هستند و آن‌ هایی که این گزینه را انتخاب می‌کنند معمولا این کار را می ‌کنند چون ثبت تصاویر در شب برای امنیت کسب‌ و کار آن‌ ها حیاتی است. همه سیستم ‌های آن ها بسته به شرایط به مقداری از کابل ‌ها نیاز دارند، حتی آن ‌هایی که دوربین ‌های بی‌سیم دارند. کابل ‌ها بخش‌ های مختلفی از تجهیزات شامل مانیتور، ثبت‌کننده‌ ها، مودم ‌ها و دوربین ‌های سیمی را بهم متصل می ‌کنند.

  • فروشگاه ها از جمله این اماکن به حساب می آیند که همواره برای کنترل مشتریان و اجناس زیادی که در فروشگاه موجود است اقدام به نصب دوربین مداربسته می کنند.
  • یک سیستم دیجیتال به زیرساخت فیزیکی کمتری نسبت به سیستم آنالوگ نیاز دارد.
  • در صورت نیاز به نصب دوربین مداربسته شما می توانید در هنگام سفارش محصول با کارشناسان ما برای نصب محصول خود هماهنگی های لازم را انجام دهید .
  • بر اساس هزینه ای که مشتری می خواهد پرداخت کند چه نوع دوربین مداربسته ای و با چه کیفیتی می توان تهیه کرد .
  • کیفیت این دوربین ها همانگونه که از نامشان پیداست تابعی از امواج آنالوگ است.