انتشار نخستین تصاویر دوربین‌های مداربسته از آتش سوزی زندان اوین + فیلم

دوربین های اسپید دام قابلیت چرخش به طرفین و حرکت عمودی رو به بالا و پائین را دارند. همچنین این دوربین ها مجهز به یک لنز متغیر موتور دار می‌باشند که قابلیت دوربین زوم و فوکوس اتوماتیک را دارد. در این مطلب به طور کلی به ارائه اطلاعاتی درباره دوربین مدار بسته پرداختیم.

دوربین مداربسته تحت شبکه KDT

این نوع هارد دیسکها جزو سری پرقدرت کمپانی وسترن دیجیتال هستند که قیمت بالاتری را دارا مبباشند. این سری هارد دیسک مناسب طیف کامپیوتر شخصی از سطح پاببن تا سرورها بزرگ سطح بالا میباشند و همچنین می توان در سیستمهای نظارت تصویری از این نوع هارد ها با خیال راحت استفاده نمود. توضیح اینکه اگر امکان دریافت آی پی استاتیک را دارید حتماً از آن استفاده کنید. این سرویس را مواقعی که امکان دریافت IP از سرویس دهنده را ندارید و یا می خواهید از بستر شبکه های بیسیم مانند GPRS,EDGE و یا نسل های سوم یا چهارم یا همان ۳G یا ۴G استفاده کنید، دریافت نمایید. بدین معنی که می خواهید از سیم کارت های تلفن همراه برای اتصال شبکه به دستگاه ضبط تصاویر خود بهره بگیرید.

  • عملکرد این دوربین بدین صورت است که نور منعکس شده از اجسام مختلف را دریافت و سپس از محیط تصویربرداری می کند.
  • زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد.
  • دوربین مداربسته تحت شبکه یا به همان دوربین های IP بر خلاف دوربین های آنالوگ و اچ دی، انتقال اطلاعات و داده ها را به وسیله شبکه و اینترنت انجام می دهند.
  • داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می برد.

متأسفانه برندهای دیگر قیمت بالاتری را درخواست می‌کنند که زیاد مناسب نیست. برندهای ایرانی و برندهای چینی زیادی وجود دارند، که گزینه خوبی برای دوربین در خانه هست. حتماً دوربین را در بخشی قرار دهید که فرد خاطی نتواند به‌راحتی آن را دست‌کاری کند و سپس وارد محیط خانه شود. به‌طور مثال اگر در ارتفاع خوبی قرار نگیرد، مطمئناً هر شخصی می‌تواند به‌راحتی آن را دست‌کاری کرده و حتی دوربینی که برای محافظت از ساختمان طراحی شده بود را دزدی کند. یکی از مهم‌ترین فضاها برای قرارگیری سیستم‌های حفاظتی، جلوی ورودی ساختمان و منازل هست. بعد از نصب دوربین در فضای پارکینگ منزل، بررسی کنید که آیا تمام زوایا که ماشین رفت‌وآمد می‌شود، پوشش داده شده است یا خیر.

لازم به ذکر است که در سال 1942 نخستین نصب دوربین مدار بسته توسط ارتش آلمان و به منظور نظارت بر پرتاب موشک ها انجام گرفت. در ادامه به قیمت و خرید دوربین مدار بسته و کاربردهای آن اشاره خواهیم کرد. برای اینکه خرید موفقی داشته باشید، علاوه بر بررسی قیمت اریا سی سی تی وی و همچنین برند های معروف و باکیفیت آن، بهتر است با انواع اصلی دوربین های مداربسته نیز آشنا باشید. در ساخت دوربین ها از تکنولوزی های متفاوتی استفاده می شود که در این قسمت به بررسی هریک از آنها می پردازیم.

این بدان معناست که تمام زوایای چشم تصویر را با یک کیفیت تولید نمی کنند. تصویر در قسمت مرکزی با کیفیت و جزئیات بیشتر و در کناره ها با جزئیات و کیفیت کمتری تولید می شود. در صورتی که این موضوع را مد نظر قرار ندهیم دو چشم انسان بدون حرکت دادن تقریبا یک زاویه 135 درجه ای را به صورت افقی پوشش می دهند. از انجایی که تمرکز و زاویه دید افقی چشم انسان نسبت به عمومی بیشتر است بیشتر نمایشگر ها به صورت افقی ساخته می شوند (عرض تصویر از ارتفاع آن بیشتر است).

ردیاب دیاگ (OBD) خودرو چیست؟

به این صورت که دوربین های مداربسته سیگنال تصاویر را به یک یا تعداد مشخصی مانیتور یا نمایشگر ارسال می کند. برای خرید دوربین های مداربسته برند داهوا می توانید از فروشگاه آیس پلاس، نمایندگی دوربین های داهوا در ایران کمک بگیرید. دوربین مدار بسته اسپید دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص را دارد و جز قوی ترین دوربین های مدار بسته است. این دوربین ها دارای توان چرخشی ۳۶۰ درجه افقی و ۱۸۰ درجه عمودی اند. تفاوت دوربین های مداربسته دیجیتال با دوربین های نسل قبل تر از خود (آنالوگ) این بود که دوربین های مداربسته دیجیتال تصاویر با وضوح بالا و کیفیت مگاپیکسلی را بر روی بستر انالوگ که همان کابل های کواکسیال بود انتقال می دادند. دوربین فیش آی یا چشم ماهی، به دلیل شباهتی که با چشم ماهی دارند، با این نام شناخته می‌شوند.

دوربین های با لنز ثابت قابل تنظیم نبوده و صرفا در جهتی که نصب می شوند تصویر برداری می کنند. تمامی پردازنده های فوق از نوع چیپ تصویر CMOS می باشند که توسط شرکت های مختلف ساخته شده اند. در ادامه می خواهیم شما را با خصوصیات و ویژگی های هرکدام از این نوع سنسور ها به صورت خلاصه آشنا سازیم. به منظور جلوگیری از نویز در صدا پیشنهاد می شود از کابل های شیلد دار با کیفیت استفاده نموده و از قراردادن کابل میکروفن در کنار برق فشار قوی یا سایر منابع نویز خودداری کنید. کسانی که از هارد خیلی کار می­کشند مثلا افرادی که روی چندین ویدئو Edit می­کنند تدوین می­کنند و کارهایی که به سرعت و عملکرد بالایی نیاز دارند.

دوربین مداربسته AHD پارس بین مدل PB-ABM2L

بعد از نصب برنامه نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید بعد از اتمام این مراحل تصاویر دوربین مداربسته را بر روی موبایل خود مشاهده می‌کنید. دوربین مداربسته در محیط های صنعتی, تولیدی و کارخانه ها در ابعاد گوناگون می تواند نقش حیاتی و مسمر ثمری ایفا کند . نظارت بر نحوه کارکرد پرسنل , تشخیص خاطی در وقایع پیش آمده , کنترل موجودی انبار و ورود و خروج کالا , کنترل و نظارت بر بخش های اداری و مالی از مهمترین اهداف نصب دوربین مداربسته در محیط های صنعتی و تولیدی است. قبل از خرید دوربین امنیتی در فضای باز کافی است به مشخصات آن نگاهی بیندازید تا ببینید محافظت از ورودی و در صورت داشتن محفظه بادوام و مقاوم در برابر آب و هوا چیست. اگر مایل به ایجاد دوربین در آب نباشید ، IP66 برای بیشتر نصب کافی است و نیازی به هزینه اضافی برای خرید یک IP67 ندارید.