اطلاعات کامل درباره دوربین مداربسته صفر تا صد دوربین cctv حفاظت و امنیت

شما میتوانید برای بدست آوردن قیمت دوربین مدار بسته مورد نیاز خود با ما تماس یگیرید. در این دسته دوربین‌های مداربسته معمولا دید در شبی با برد بالا نیز دارند. برد دید در شب این دوربین‌ها وابسته به تعداد و نوع LEDهای تعبیه شده بر روی دوربین مداربسته کم و زیاد می‌شود.

  • دوربین های IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.
  • دوربین های چشم ماهی در واقع یک دوربین عادی شبکه هستند که به لنز چشم ماهی مجهز شده و قابلیت دریافت تصاویر در تمامی زوایا را دارد.
  • اگر می خواهید فضای جلوی مغازه ، خانه یا هر فضای بیرونی دیگر را کنترل کنید ، باید به دنبال دوربین های مداربسته ضد آب باشید.

در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در جامعه، آرامش را به زندگی مردم هدیه داده است. دوربین های مدار بسته مدرن امروزی با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته خود مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید.

مردم معمولا نمی توانند تشخیص دهند که لنز دوربین به کدام جهت اشاره می کند ، بنابراین به سبک محتاطانه آن افزوده می شود و امیدواریم مجرمان را با احساس عدم اطمینان بازدارند. دوربین های مینیمالیستی تمایل دارند با محیط اطراف ترکیب شوند و سیستم امنیتی را کمتر مداخله جویانه جلوه دهند. DVR ( ضبط ویدئو دیجیتال ) عمدتا سیمی است و برای بی سیم کردن آن به تجهیزات خاصی نیاز دارید.

سفارش نصب دوربین مدار بسته

یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است. البته توجه داشته باشید که در این دوربین ها نیز برای ضبط تصاویر نیاز به دستگاه دی وی آر دارید. دوربین مدار بسته AHD یا HD می تواند در بستر آنالوگ تصاویر اچ دی ارائه دهد. دوربین مداربسته چشم ماهی نوعی دوربین 360 درجه با تصاویر پانوراماست که به دلیل واید بودن لنز می تواند وسعت دید بالایی را پوشش دهد. شکل ظاهری لنز این دوربین ها به چشم ماهی یا فیش آی شباهت دارد و به همین دلیل نیز نامگذاری شده است. این دوربین معمولا به صورت سقفی نصب می شود و به صورت فلت ساخته شده که جای کمی را نیز اشغال می کند از طرفی نصب دوربین چشم ماهی بسیار ساده است.

این شرکت یکی از تولیدکنندگان پیشرو امنیتی از جمله دوربین‌های مدار بسته است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. بیشتر دوربین‌های مداربسته خانگی از وای‌فای استفاده می‌کنند؛ اما همه‌ی آن‌ها فقط به همین پروتکل بسنده نمی‌کنند. برخی از دوربین‌های نظارتی، بلوتوث را هم برای کنترل دوربین در محل‌های نزدیک آن و تنظیمات راحت‌تر از طریق موبایل اضافه می‌کنند. برخی دیگر، استانداردهای مجزای شبکه‌ی اتوماسیون خانگی مثل زیگ‌بی یا زی‌ویو (Z-Wave) را در کنار وای‌فای قرار می‌دهند.

پکیج کامل 6 دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل بدنه فلزی HDCVI

ویدئو اچ‌دی رزولوشن بسیار بالاتری دارد و جزئیات را با شفافیت بیشتری نمایش می‌دهد. در حقیقت، دوربین مدار بسته اچ‌دی ۳ تا ۵ برابر واضح‌تر از دوربین‌های آنالوگ arya-cctv.ir استاندارد است، زیرا دوربین‌های اچ‌دی در مقیاس مگاپیکسل کار می‌کنند. بالاتر از این کیفیت ۸ مگاپیکسل است که اولترا اچ‌دی نامیده می‌شود و معادل 4k است.

دوربین دید در شب رنگی

پردازنده تصویر یکی از مهترین بخش ها در تعیین کیفیت تصویر دوربین مداربسته می باشد. در دوربین های مداربسته AHD معمولا از ۳ نوع پردازنده استفاده می شود. هر کدام از این پردازنده ها خود شامل چند نوع چیپ تصویر متفاوت می باشند.