اطلاعاتی در مورد دوربین مدار بسته و انواع دوربین مدار بسته

دوربین مداربسته داهوا HAC-HDW1400EMP – دارای سنسور 1.3 اینچی CMOS – دارای دید در شب 50 متری هوشمند سیاه و سفید – دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری – دارای رزولوشن تصویری 4.1 مگاپیکسل – مجهز به بدنه آلومینیومی ضد آب با… در شرایطی که برخی محل‌ها خارج از دید می‌باشند، مانند متروها برای کنترل حمل و نقل در درب‌های ورود و خروج مسافران از نصب دوربین مدار بسته استفاده می‌شود. امروزه یکی از کاربردهای دوربین مداربسته استفاده نامحسوس از دوربین‌های مخفی می‌باشد، که بسیار رواج پیدا کرده است. مثلاً در دستگاه‌های خودپرداز از این دوربین‌ها جهت شناسایی ارتکاب جرایم مختلف، همچون وارد کردن تصادفی رمز کارت اعتباری کاربرد دارد. اکنون برای تکمیل افزودن دوربین IP از راه های اطمینان به دوربین مداربسته AHD. دوربینهای بینام ارزانقیمت، بسیاری از زنگ هشدار استفاده شوند و اتصال به دوربین مداربسته.

انواع دوربین مدار بسته چیست ؟ دوربین مدار بسته یک سیستم نظارتی خانگی، اداری، تجاری، صنعتی و یا شهری بدون وقفه برای نظارت 24 ساعته و ضبط مداوم تصاویر در 7 روز هفته می‌باشد. برای اماکن و کاربردهای گوناگون از انواع دوربین مداربسته با مشخصات، امکانات و کیفیت‌های مختلف استفاده می‌شود. دوربین سیم کارتی Clever Dog TM101 تیوا یک دوربین مداربسته سیمکارت خور و رم خور است.

DVR یا ضبط کننده های ویدئویی دیجیتال، جایگزینی مدرن برای ضبط کننده های آنالوگ هستند که از نوارهای ویدئویی استفاده می کنند. DVR ها تصاویر را از دوربین های آنالوگ با فرمت دیجیتال با وضوح و فریم مورد نظر در هر ثانیه ضبط می کنند. وقتی دیسک سخت پر می شود، تصاویر جدید بروی قدیمی ترین فیلم ضبط می شوند.

همچنین در موارد به روز آن می توانند براحتی روی سوژه ی موردنظر فوکوس خودکار داشته باشند. از آن جایی که فلیر در زمینه دوربین مداربسته به صورت تخصصی تر فعالیت می کند از بهترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته حرارتی به حساب می آید. این دوربین های حرارتی با تکنولوژی پیشرفته به بهترین نحو انواع اشیاء نامرئی را در شب، شرایط پر گرد و غبار و مه تشخیص می دهند که این عمل با دریافت انرژی حرارتی اشیاء صورت می گیرد.

پروتکل های متعددی برای هر یک از کاربردهای فوق وجود دارد که مزایا و معایب خودشان را دارند. برخی سریع ترند، بعضی مطمئن ترند، برخی ساده ترند و برخی به صورت سخت افزاری و بعضی به صورت نرم افزاری پیاده سازی می شوند. اما مساله مهم این است که هر دو طرف ارتباط، از یک پروتکل یکسان برای هر یک از اعمال مذکور استفاده کنند و زبان هم را بفهمند. 6- پردازش اطلاعات در سیستم نظارتی به صورت بی وقفه و دائمی صورت میگیرد، برای وقوع این امر هارد باید بتواند بین خواندن و نوشتن متناوبا عمل کند. 3- سیستم نظارتی برای عملکرد بی وقفه، به هاردی نیاز دارد که در برابر گرما پایدارتر است و عملکرد بهتری دارد.

فروش رک مناسب دوربین مدار بسته

معمولاً تنها چیزی که نیاز دارید، حدود 2 تا 4 پیچ است و آنها را در جایی که می‌خواهید قرار دهید. ممکن است فقط برای ضبط استفاده شود و نظارت آنلاین بر روی سیستم وجود نداشته باشد. دوربین QQ5 (دوربین مینی دی وی QQ5 / مینی دوربین فول اچ دی QQ5 / دوربین Mini DV QQ5 1080P Full HD).. جزئیات درخواست خود را وارد کنید تا از مناسب‌ترین متخصصان پیشنهاد قیمت دریافت کنید. این دوربین ها هم همراه قاب هم بدون قاب در داخل یا خارج از ساختمان مورداستفاده هستند. این دوربین ها قابلیت تنظیم هم دارند، که بر اساس زمانی که به آن می‌دهید شروع به فیلمبرداری در آن زمان مشخص می‌کنند.

  • آن‌قدر قابل مشاهده است که به‌عنوان یک عامل بازدارنده برای جنایتکاران عمل می‌کند.
  • با توجه به کیفیت پایینی که دارند، ارزان قیمت هستند و نسبت به دوربین­‌های دیجیتال رایج‌ترند و با وجود پیشرفت دوربین­‌های دیجیتالی در بازار، کمتر کسی آنها را جایگزین دوربین­‌های آنالوگ می‌­کند.
  • این دوربین‌ها برای اتصال به دستگاه دی وی ار نیازی به سیم و کابل ندارند و از طریق فناوری وای فای این کار را انجام می‌دهند.

همچنین می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت ایده آل گستر از انواع دوربین مدار بسته پاناسونیک دیدن فرمایید. در ضمن کارشناسان ما آماده پاسخگویی و دادن مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی چند دوربین مدار بسته آنالوگ از شرکت پاناسونیک بپردازیم. ضمنا شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به لینک محصول که در جدول روبه‌روی هر دوربین قرار گرفته مراجعه کنید.

دوربین مدار بسته یک سیستم نظارتی امنیتی حفاظتی است که برای نظارت، حفاظت و امنیت اماکن سرپوشیده مختلف و محوطه‌ها باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه با پیشرفت هایی که در دنیای علم و تکنولوژی رخ داده است، هر روزه انواع دوربین مداربسته با سیستم ها و ویژگی های مختلف در حال تولید هستند و شرکت ها و کمپانی arya-cctv.ir های مختلفی در دنیا در حال تولید سیستم های نظارتی و تجهیزات آن ها می باشند. از جمله معروف ترین برند های تولید کننده دوربین های مدار بسته می توان به دوربین های هایک ویژن، دوربین های برند های لوک، دوربین های برند داهوا، دوربین های یونی ویو، دوربین های برند سونی، پاناسونیک، سامسونگ و … اشاره کرد.

نوعی از این دوربین ها به دوربین سوزنی شهرت دارند که ابعاد آن ها بسیار کوچک است. سیستم های NVR از کیفیت تصویربرداری بهتری برخوردار هستند، همچنین نصب راحت تری دارند و انعطاف پذیری آنها بالاتر است و همچنین در هر دوربینی که میکروفون دارد، از صدای آن پشتیبانی میکند و البته که بسیار گران تر از سیستم های DVR هستند. 3- سنسور دوربین‌های AHD امکان سوییچ کردن دستی از حالت HD به آنالوگ CVBS را دارد و به راحتی می‌توان دوربین را به DVR معمولی ۹۶۰H متصل نمود.

انواع دوربین مداربسته بر اساس نحوه اتصال

هنگامی که شما تصویر را بر روی مانیتور خود مشاهده میکنید آن را به صورت استاندارد یا رزولوشن 1920×1080 مشاهده می‌کنید، در نتیجه تصویر کشیده میشود و تار تر و بی کیفت تر دیده میشود. دوربین مداربسته یا Closed Circuit Television که به اختصار CCTV نامیده می شود وسیله‌ای است که می توان بوسیله آن بخش های مختلف را تحت نظارت قرار داد و به بهبود نظارت بر عملکرد افراد و افزایش امنیت کمک کرد . استفاده از دوربین های مدار بسته در مکان های مختلف بسیار ضروری می باشد. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوربین های مدار بسته به وب سایت اسمارت کو مراجعه فرمایید.

مزایای استفاده از دوربین مداربسته