اطلاعاتی در مورد دوربین مدار بسته و انواع دوربین مدار بسته

این ویژگی به طور کامل وابسته به کیفیت سنسور اصلی دوربین است بنابراین هنگام خرید لازم است که دوربین مداربسته ای خریداری کنید که کیفیت تصویر بالایی داشته باشد. دوربین های مدار بسته به 4 صورت دام، اسپید دام ، جعبه ای و بولت موجود است. مزیت استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه دام پوشش گسترده تر محیط است درحالی که در دوربین مداربسته باکس شما قادر به پوشش تمام زوایا نیستید و همین مورد سبب می شود از این نقاط کور در جهت اهداف خراب کارانه استفاده شود. برای جبران مشکل زاویه دوربین های باکس، امکان تعویض لنز و تغییر زاویه دید را برای کاربران فراهم کرده اند. دوربین های آنالوگ نسل جدید نیز بر روی انواع دستگاه DVR تصاویر خود را با سیم و به صورت آنالوگ ارسال می کنند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه بی‌سیم دی لینک مدل DCS-2130

هر یک از این شرکت ها هر ساله بخشی از بودجه خود را صرف ارتقا کیفیت دوربین های خود می کنند و بهترین امکانات را به آن ها می افزایند. به طوری کلی برای خرید دوربین مدار بسته مناسب بهتر است از افراد متخصص در این حوزه راهنمایی بگیرید و بهترین دوربین مدار بسته را با توجه به نیاز و هدفی که از خرید آن دارید و هم چنین بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید، تهیه نمائید. اگر مطالعه مطلب ” مشاوره خرید دوربین مداربسته ” برای شما مفید بود و شما از علاقمندان به این حوزه می باشید، برای مطالعه سایر مطالب به وب سایت ما مراجعه فرمائید. این دوربین ها برای فضاهای خارجی طراحی شده اند و پوشش ضد آب آنها این دوربین مداربسته بولت را برای کارکرد در شرایطِ بدِ محیطی نیز فراهم می کند. بولت ها با استفاده از نور مادون قرمز قابلیت تصویربرداری در شرایط بد نوری و تاریکی را نیز دارند.

پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند.

دوربین های دام تحت شبکه مدرن با تجزیه و تحلیل ویدئویی داخلی نیز در دسترس هستند و می توانند از طریق کابل سیگنال اترنت هزینه های نصب را دریافت نمایند. تولید کنندگان دوربین های مداربسته در جهت رفع معایب و بالا بردن کیفیت دوربین های آنالوگ اقدام به تولید دوربین های تحت شبکه یا IP نموده اند. به جای امواج آنالوگ در این دوربین ها از امواج دیجیتال جهت تحلیل و بررسی داده ها استفاده می گردد. در واقع از ابتدای دریافت تصاویر، دوربین های IP آنها را به صورت دیجیتال در آورده و تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهند.

دوربین‌های گلوله ای معمولاً در فضای باز قرار می‌گیرند بنابراین محافظت آنها در برابر آب‌، گرد و غبار و خاک خوب عمل می‌کند. معمولا دوربین های مداربسته 8 مگاپیکسل که کیفیت تصویر 4K را به شما ارائه می دهند از گران ترین دوربین های مداربسته بازار می باشند. CCTV یا همان دوربین مداربسته مهم ترین رکن ایجاد امنیت در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و همچنین کارگاه هاست. Closed-circuit television می تواند تا 80 درصد امنیت هر مکانی را که شما بخوهید به صورت کامل برای شما تامین نماید. سیستم های مداربسته از انواع مختلفی تشکیل شده اند که هر یک از آن ها کاربرد های جداگانه ای دارند و در بخش های مختلفی به کار می روند. لنز دوربین مداربسته متغیر این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در صورت نیاز لنز را حالت تله و یا واید تغییر دهید تا بتوانید زاویه مناسب جهت شناسایی سوژه های خود در تصاویر دوربین مداربسته را به صورت کامل داشته باشید.

دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1643G0-IZ

این نوع از دوربین ها اندازه نسبتاً کوچکی دارند (2 تا 2.5 اینچ) و به خاطر لنز ثابت شان، میدان دید محدودی دارند. کاربران برای ثبت تصاویر در فاصله ی دور از این دوربین ها استفاده می کنند. در مجموع می‌توان دوربین‌های مدار بسته را یک فناوری جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز تلقی کرد.

یکی از راه‌های جلوگیری از این امر دور نگه داشتن دوربین از مناطقی است که سطح گرما می‌تواند به‌سرعت تغییر کند مانند پنجره‌ها یا دریچه‌های گرمایش. بنابراین هنگامی که یک جسم گرم از منطقه عبور می‌کند، سطح انرژی مادون‌قرمز اطراف به‌سرعت تغییر می‌کند و هشدارهای حرکتی را ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آنها ضبط arya-cctv.ir کنند و احتمالاً برای شما زنگ هشدار ارسال کنند. فیلم‌های ضبط‌شده قادر خواهند بود در صورت ارتکاب جرم، هویت فرد را با جزییات کامل ارائه دهند. بنابراین، هیچ خطری وجود ندارد که فیلم ضبط‌شده با وضوح کم یا شطرنجی به نظر برسد. راه‌اندازی آسان مانند کابل‌های مشترک کواکسیال و ترمینال کامپیوتر موردنیاز نیست.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. همانند سایر اتصال دهنده ها bnc ها نیز بصورت نری و مادگی با یکدیگر متصل می شوند شامل یک پین داخلی و یک فک دوار چرخنده می باشند. بدنه چرخشی بی ان سی نر در بی ان سی ماده با چرخشی 180 درجه قفل می شود.طراحی داخلی bnc ها سبب اتصال قفل شونده و مطمئن شده است. Bnc یا british naval connector نوعی فیش ارتباطیست که به منظور اتصال کابل های کواسیال بکار می رود. این اتصال دهنده ها برای کابل های کواکسیلی از قبیل rg59، rg58 تا rg179 و rg316 مناسب هستند. در انتها باrefresh کردن صفحه مرورگر، تصاویری که توسطccvt دریافت می شوند قابل مشاهده بر روی کامپیوتر خواهند بود.

قیمت دوربین مداربسته تحت شبکه از قیمت دوربین مداربسته آنالوگ بالاتر است . همچنین این دوربین ها دارای کیفیت تصویر بالاتری نسبت به دوربین های آنالوگ هستند . از نظر برخی افراد اصلی ترین کار دوربین مدار بسته، تصویر برداری در طول شب است. استفاده از دوربینی که بتواند در طول شب، جزئیات بیشتری را تصویر برداری کند می تواند، خیال کاربر را تا میزان زیادی راحت کند. دوربین دید در شب توسط LED های مادون قرمز در طول شب، نور مناسب برای تصویر برداری را در اختیار خواهد داشت. از لحاظ قیمتی، قیمت دوربین مدار بسته دید در شب نسبت به دوربین معمولی کمی بالا تر است.

ممکن است خود لنز نیز ضد آب (واتر پروف) طراحی شود اما در بیشتر موارد این قاب دوربین است که به عنوان ضد آب شناخته می شود. دوربین هایی که باید در فضای باز استفاده شوند و یا به اصطلاح دوربین های out door می بایست از قاب های ضد آب استفاده کنند. در سیستم های مداربسته آنجا که نیاز به کابل ارتباطی است دوربین های تحت شبکه می توانند با ارتباطات سری و شبکه ای از افزایش تعداد سیم جلوگیری کنند. حال آنکه در بسیاری از مواقع در دوربین های شبکه می توان از ارتباط کاملا بی سیسم استفاده کرد. آخرین تحقیقات آماری از شهر های بزرگ آمریکا و انگلستان نشان می دهد بعد از نصب دوربین های مداربسته در پارکینگ ها 51 درصد از تعداد جرایم کاسته شده است. در فرودگاه ها میزان کاهش جرایم 23% و در سایر مراکز عمومی روی هم رفته این مقدار 7% بوده است.

  • فناوری HDTVI در سال ۲۰۱۲ توسط کمپانی آمریکایی TechPoint ابداع شده و مانند HD-CVI و AHD نسخه بهینه شده‌ای از فناوری قدیمی HDSDI است.
  • اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود.
  • هرچه این عدد بالاتر باشد، کیفیت و جزئیات بیشتری را شاهد خواهید بود.
  • در آخر دوربین مدار بسته آنالوگ از لحاظ کیفیت تصاویر کیفیت پایین تری دارد؛ که ارزان ترین دوربین مداربسته است.