آشوب سارقان به روایت دوربین‌های اوین جهان نيوز

رزولوشن دوربین مداربسته QCIF مقدار 176×120 پیکسل است و یک چهارم اندازه وضوح CIF است. این وضوح معمولا برای مشاهده از راه دور از یک دستگاه تلفن همراه ( تلفن همراه ) استفاده می شود. به طور معمول دوربین های دیجیتال مناطقی را تا سه برابر بیشتر از دوربین های آنالوگ پوشش می دهند.

فروش و نصب انواع دوربین های مدار بسته دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته تهران

این دوربین ها به طور پیش فرض از کیفیت بالایی برخوردارند و محدودیتی برای مگاپیکسل بالا ندارند. سیم کشی برای این دوربین ها به این صورت است که می توان به مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید و همه سیمها را کنار NVR به یک سوئیچ شبکه وصل کرد. روش دیگر به arya-cctv.ir این صورت است که برای اماکنی که در مسافتهای طولانی است از یک کابل استفاده شود و کنار هر دوربین از یک سوئیچ استفاده گردد. برای تغذیه دوربین مدار بسته آی پی هم می توان ار یک آداپتور کنار دوربین و یا یک سوئیچ POE استفاده نمود که در روش دوم نیاز به کابل کشی مجدد نمی باشد.

دوربین مداربسته در امنیت نقل و انتقالات

دوربین مداربسته لامپی به نوعی هم می تواند کارکردی مخفی داشته باشد و هم امکان ضبط 360 درجه را فراهم کند. مزیت این دوربین ها این است که احتیاج به کابل کشی برقی ندارند و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می کنند. شما می توانید با خرید دوربین های مداربسته آی پی تحت شبکه خرید بهتر و امنی را نسبت به دوربین های مداربسته آنالوگ داشته باشید. قیمت های ارائه شده در سایت پاساک برای دوربین های امنیتی قیمت مصرف کننده می‌باشند. همکاران فروشنده و نصاب سیستم های مداربسته برای اطلاع از قیمت های همکاری و دریافت تخفیف و لیست قیمت دوربین مداربسته همکاری حتما باید با شماره های شرکت تماس گرفته و نسبت به معرفی دقیق خود اقدام نمایند. در صورت وجود بوجه بیشتر برای انجام پروژه دوربین مدار بسته به جای دوربین های پلاستیکی، دوربین های دام فلزی پیشنهاد بهتری می‌باشند.

  • از انواع دوربین مداربسته توربو اچ دی می توان در جاهایی که نیاز به امنیت بالایی دارند استفاده کرد.
  • ما از مشخصات و انواع مختلف محصولات پارس‌بین و قیمت آن‌ها با خبر شده و اقتصادی‌ترین خرید دوربین مداربسته ایرانی خود را تجربه کنید.
  • در این مطلب درباره دوربین مدار بسته، انواع مختلف آن و ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید دوربین مدار بسته مناسب در نظر بگیرید صحبت خواهیم کرد.
  • قرمز شدن تصویر دوربین مداربسته یکی از مشکلات شایع در دوربین‌های مدار بسته است که دلایل مختلفی دارد.
  • در ادامه ی این بخش می خواهیم تعریف مناسبی از اساس و کارایی دوربین مدار بسته آنالوگ و دوربین مداربسته تحت شبکه داشته باشیم.

دوربین های برند پاناسونیک کیفیت تصویر واقعی 4k را دارند و به عنوان دوربین های درجه یک در جهان ثبت شده اند. البته در مقابل کیفیت بالا، قیمت بالایی هم دارند که باعث افت محبوبیت آن در بازار شده است. ویژگی های مهم این برند کیفیت مناسب دوربین و قابل اطمینان و ثبات دوربین است که سبب محبوبیت آن در بازار جهانی شده است. از اوایل دهه نود میلادی دوربین های آنالوگ کم کم کنار گذاشته شده و جای خود را به دوربین های دیجیتال داده اند. و ما در این مقاله سعی کردیم به شما اطلاعات مفیدی از دوربین های آنالوگ، مدل های آن، مزایا و معایب آن و اینکه کجا و چطور باید از آن ها استفاده کنید، بدهیم. اگر سوالات دیگری در ذهنتان دارید میتوانید با استفاده از کامنت سوال خود را مطرح کنید.

این دوربین ها مجهز به LED مادون قرمز هستند و به همین دلیل در زمره بهترین انواع دوربین مداربسته برای فضاهای باز و کم نور می باشند. این نوع از دوربین ها به دو شیوه آشکارسازی و تصویربرداری حرارتی کار می کنند در نتیجه با این تکنولوژی ها و این دوربین ها می توان یک شخص را از فاصله حدود ۱۸ متری تشخیص داد. انتخاب دوربین مدار بسته یکی از مهم ترین مراحل نصب دوربین مدار بسته می باشد. دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی داشته که تکنولوژی ساخت و ویژگی های آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. اولین نکته‌ای که باید برای نصب دوربین مدار بسته در نظر گرفت انتخاب یک نصاب ماهر و با تجربه است.

خرید دوربین مداربسته هرچقدر هم که کاری سخت باشد، استرس بعد از نصب آن بیشتر است. گاهی اوقات با نصب دوربین مداربسته انتظار داریم، تمام جزییات تصویر قابل بررسی باشد. حال در برخی مواقع زوم شدن روی سوژه ما را به خواسته‌ی خود می‌رساند. گاهی کیفیت تصویر تغییری نمی‌کند و گاهی هم تصویر افتضاح می‌شود و حالت رنجه شدن به خود می‌گیرد.

فناوری قدیمی دوربین آنالوگ ، وضوح آن را در خطوط تلویزیون نشان می دهد و نام جدید از نامگذاری مدرن مانند ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p ، HD و Full HD استفاده می کند. سالها پیش ، در کاتالوگ دوربین امنیتی آنالوگ تعداد TVL ها وضوح نشان می داد و هرچه TVL بیشتری داشته باشد ، بهتر بود خطوط TVLs نشان می دهد که چه تعداد خط افقی را می توان در یک مانیتور نمایش داد تا یک تصویر را به شما نشان دهد. دوربین های مداربسته جدید آنالوگ توربو HD با فناوری های جدیدی ارائه می شوند که امکان تفکیک پذیری بالاتری را نشان می دهند و در قالب دیجیتال توصیف می شوند. این بدان معنی است که آنها پس از تبدیل DVR اندازه گیری می شوند (به یاد داشته باشید که تبدیل DVR ها از آنالوگ به دیجیتال است). بنابراین در بازار می توانید دوربین های امنیتی آنالوگ را پیدا کنید که از فناوری هایی مانند HD-TVI ، HD-CVI و AHD استفاده می کنند که دارایرزولوشن ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p هستند. یک مثال عملی می خواهید؟ می توانید به دنبال پکیج کامل دوربین مداربسته در فروشگاه دیجی حفاظ باشید ، فقط مطمئن شوید که نوع دوربین مورد نیاز مورد خاص شما را به ارمغان می آورد.

تفاوت سوئیچ های مدیریتی و غیر مدیریتی شبکه