آشنایی با انواع دوربین مداربسته + نکات مهم برای خرید تکنوسان مگ

در جعبه این نوع از دوربین های مدار بسته لنز وجود ندارد و امکان نصب لنز از مهم ترین ویژگی های این مدل ها به شمار می آید و می توان لنز ثابت یا وریفوکال را بر روی آن ها نصب کرد. دوربین های مداربسته پلاک خوان از فناوری ANPR و LPR استفاده می کنند و شماره پلاک خودرو را می خوانند و بعد آن ها را ذخیره و ثبت می کنند. دوربین های مداربسته با فناوری LPR در یک منطقه پر ترافیک نصب می شوند. این دوربین ها تصاویری از اتومبیل و پلاک آن را ضبط می کنند بدین طریق از خودرو محافظت می شود. در هنگام اخذ عوارض ورود وخروج خودروها و پارکینگ هتل ها از این فن آوری استفاده می شود.

  • شما می توانید قیمت دوربین مداربسته را همراه با هزینه راه اندازی و نصب از دوربین مارکت دریافت کنید.
  • این نوع از دوربین ها مشابه دوربین های دام عمل می کنند و قادر اند که در جهات مختلف حرکت کرده و تصاویر را به خوبی ضبط و ثبت نمایند.
  • مینی دوربین 360درجه وای فای رم خور از نوع دوربین مداربسته مینی دوربین فیش آی (دوربین چشم ماهی) اس..
  • روش دیگر این است که می توان از یک کابل استفاده کرد و کنار هر دوربین یک سوئیچ قرار داد.
  • ( مشاوره، فروش، نصب و خدمات پس از فروش) ، در کنار مشتریانمان هستیم و آنها را تنها نمیگذاریم.
زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد. برای جبران خطاهایی که ممکن است در تنظیمات Sensitivity به وجود بیاید، کاربر می­تواند نسبت فضای اشغال شده توسط جسم متحرک به فضای محدود­ی مورد نظر را تعیین کند. در این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. پس از آن دو تصویر به دست اماده از این دو حسگر با هم ترکیب میشوند و تصویر نهایی را تولید میکنند که نور مناسبی هم در نقاط هم نور و هم در نقاط پر نور دارد.

دربارهٔ دیوار

صدا و تصویر این دوربین ها هر یک توسط کابل دور رشته ای جداگانه منتقل می شوند. کیفیت این دوربین ها همانگونه از نامشان پیداست بستگی به امواج آنالوگ دارد ، امواج آنالوگ همواره در معرض نویز قرار دارد به همین دلیل استفاده از کابل ها و تجهیزات با کیفیت روی کیفیت تصویر این دوربین ها تاثیر عمده ای دارد. برای ضبط تصاویر آنالوگ باید تصاویر آنالوگ به دیجیتال تبدیل شوند به همین دلیل از دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال استفاده می شود. دی وی آر ها دستگاه های مخصوص ضبط و کنترل تصاویر دوربین های آنالوگ هستند. امروزه به دلیل قیمت پایین تر دوربین های آنالوگ نسبت به دوربین های دیجیتال این دوربین ها به عنوان دوربین های مداربسته رایج در بازار ایرن شناخته می شود گرچه اخیرا بازار به سمت دیجیتال شدن پیش می رود.

دوربین مداربسته dome، از گزینه های مناسب برای استفاده در محیط های داخلی به شمار می رود. نمونه ای جدید از دوربین های مدار بسته آنالوگ قابلیت نمایش تصاویر به صورت HD را دارند. به همین جهت، انتقال تصاویر در این نوع از دوربین ها، با کیفیت و رزولوشن بسیار بالایی صورت می گیرد. آنها همچنین می‌توانند یک مشاوره رایگان در مورد انواع دوربین مدار بسته مناسب، برای کسب‌وکار شما و نحوه انطباق با قوانین کشوری انجام دهند. وقتی صحبت از تعداد انواع دوربین مداربسته به میان می‌آید، همیشه این موضوع اهمیت دارد، زیرا این دوربین‌ها نیازهای مختلفی را برآورده می‌کنند. این مدل از انواع دوربین مداربسته، برای افرادی که می‌خواهند منطقه بزرگ‌تر و طولانی‌تری را پوشش دهند، چالش‌برانگیز است.

منظور از انتقال تصاویر دوربین مداربسته، انتقال تصویر بر روی بستر شبکه و یا انتقال تصویر اینترنتی می‌باشد. برای انتقال تصویر به تجهیزات شبکه (تجهیزات شبکه کابلی یا تجهیزات شبکه وایرلس) و یا تجهیزات اینترنت نیاز می‌باشد. پردازنده تصویر یکی از مهترین بخش ها در تعیین کیفیت تصویر دوربین مداربسته می باشد. در دوربین های مداربسته AHD معمولا از ۳ نوع پردازنده استفاده می شود.

نسل جدید و پیشرفته دوربین‌های مدار بسته بر بستر اینترنت و شبکه کار می‌کنند. دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین آنالوگ، برای انتقال تصاویر از امواج دیجیتالی و شبکه استفاده می‌کند. تصاویر از همان ابتدای کار که ضبط می‌شوند، به صورت دیجیتالی ذخیره شده و به همان شکل نیز ارسال و دریافت می‌شوند. همه این عوامل باعث شده‌اند تا سازنده‌های دوربین مدار بسته آنالوگ، از یک رشته سیم برای به حداقل رساندن این پارازایت‌ها استفاده کنند.

اولین دسته، دوربین‌ مدار بسته آنالوگ است و دسته دوم، دوربین مدار بسته تحت شبکه نام دارد. در این بخش قصد داریم تا با این 2 نوع دوربین آشنا شویم و ویژگی‌های هر یک را به طور مختصر و مفید مورد بررسی قرار دهیم. دوربین لامپی یکی از رایج ترین انواع دوربین های مداربسته می باشد که با فراهم کردن امکان جمع آوری اطلاعات از محیط به صورت 360 درجه نقش مهمی در کنترل تردد و نظارت را برعهده دارد. دوربین های لامپی کاملا شبیه به لامپ های رشته ای می باشند که روی سرپیچ لامپ نصب شده و براحتی قابل تشخیص نخواهند بود. عدم شناسایی و تشخیص آسان آنها باعث شده است تا این نوع دوربین گزینه مناسبی برای سازمان های حفاظتی و محیط های جاسوسی به شمار رود. در هنگام خرید دوربین مداربسته تعداد کانال های دستگاه DVR/NVR بسیار مهم است زیرا هر کانال به یک دوربین متصل می شود.

در تصویر زیر نمایی از یک فروشگاه که توسط یک دوربین مدار بسته دید در شب ضبط شده است را مشاهده می کنید. در این مقاله سعی کردیم بر روی راهنمایی خرید دوربین مداربسته تمرکز کنیم و انواع دوربین های مداربسته را بررسی کنیم. اما بحث برند همیشه در بین خرید محصولات الکترونیکی مطرح است و ممکن است این سوال را بپرسید که چه برند دوربین مداربسته ای مناسب است؟ از برند های معتبر و با کیفیت دوربین مداربسته می توان به داهوآ و سی پلاس و هایک ویژن و … اشاره کرد.

با به کارگیری دوربین‌ های دید در شب می‌ توان در تاریکی شب، یک شخص را از فاصله ۱۸۳ متری مشاهده کرد. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IP برای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. در محیط بیرون اگر دوربین مداربسته نصب شده ضد آب نباشد ، ریسک بسیار بالایی را متحمل می شود چرا که با اولین بارش باران، دوربین، دچار اشکال می شود و از کار می افتد . برای اینکه بتوانید از دوربین IP تصاویر را به سرعت و با کیفیت بالا دریافت کنید، باید سرعت اینترنت مناسبی داشته باشید.

لیست قیمت همکار دوربین مداربسته وینسنت WIsenet

پس اگر می خواهید فواصل دور را با دوربین خود مشاهده کنید به دنبال دوربینی با فاصله کانونی بلندتر باشید. با پیشرفت و توسعه شهر نشینی و افزایش روز افزون جمعیت به طور قطع جرایم نیز افزایش یافته و باید امنیت شهروندان در برابر جرم های مختلف arya-cctv.ir مانند سرقت حفظ گردد. از این رو لوازم و تجهیزات بسیار مختلفی به وجود آمده است که به وسیله آن ها می توان امنیت افراد جامعه را تصمین کرد. یکی از این وسایل دوربین مدار بسته می باشد که می تواند کمک بسیار بزرگی به امنیت افراد نماید.

در مقابل عوامل آب و هوایی چگونه دوربین محافظت می شود ؟